אלעד לא נרגעת

פרוש איים וביצע: השעה נציג "דגל התורה" שניסה למנוע פינוי ת"ת

מלחמת "דגל"-פרוש באלעד עולה שלב: בסביבתו של ראש עיריית אלעד איימו לפטר את יו"ר סיעת דגל התורה בגלל מאבקו בפינוי קראוונים משטח ת"ת בעיר, וכעת האיום עובר לשלב המעשי (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישראל פרוש (באדיבות המצלם)

מלחמת פרוש - דגל התורה באלעד עולה שלב נוסף: הערב (רביעי) העביר ראש העירייה ישראל פרוש מכתב השעייה לחבר המועצה מטעם סיעת "דגל התורה" והממונה על אגף ההנדסה אבי שטרן, שאמש הוציא במסגרת תפקידו צו מניעה נגד פינוי קראוונים משטח התלמוד תורה ברחוב רשב"י בעיר.

שטרן, שהינו יו''ר תנועת דגל התורה בעיר ומקורב לראשי הממסד הארצי של התנועה, קיבל בשעה האחרונה את המכתב שהוכן כבר אמש על ידי ראש העיר.

היום עלו המאבקים הפנימיים צעד נוסף כאשר עמותת "מרכז התורה" אלעד המזוהה אף היא עם דגל התורה הוציאה צו מניעה בבית המשפט כנגד העברת אותם מבנים יבילים.

יצויין כי מדובר בסכסוך המשך למאבק על הסמינרים, כאשר שטרן וראשי העמותה מזוהים עם סמינר "לדעת חכמה" ואילו חלקים אחרים בציבור הליטאי מזוהים דווקא עם הסמינר המתחרה זלזניק-דרכי רחל. כך או כך, במלחמה הפנימית באלעד נדמה הערב כי עדיין לא נאמרה המילה האחרונה.

מקורבי ראש העיר אמרו כי הוא "רואה בחומרה את הניסיון של גורמים שונים לערב את הדרג הפוליטי בניסיונות להפרעה לפתיחת שנת הלימודים. כל מי שיפריע לתלמידי העיר ייאלץ לזוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר