ריקול לאייפון 6 פלוס: המצלמה מטושטשת? גשו להחליף

תקלה בחלק מעדשות המצלמה באייפון 6 פלוס, צביאה את אפל לבצע 'ריקול' מוגבל למספר לא ידוע של מכשירי הטלפון החכמים. איך תדעו שהמכשיר שלכם תקול? כנסו לכתבה (חדשות)

אייפון 6 פלוס (ארכיון)

ריקול לאייפון 6 פלוס: ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל הודיעה על תקלה שנפלה בחלק מעדשות המצלמה באייפון 6 פלוס, בעקבותיה תבצע 'ריקול' מוגבל למספר לא ידוע של מכשירי הטלפון החכמים. בעלי המכשירים מהסדרה הבעייתית יוכלו לגשת לסניפי השירות ולבצע החלפה למצלמת המכשיר.

על פי ההודעה באתר אפל, במספר מוגבל של המכשירים המוגדלים של החברה נפלה תקלה בעדשת המכשיר שגורמת לתמונות לצאת מטושטשות. המכשירים הבעייתיים נמכרו בעיקר בין חודש ספטמבר 2014 לחודש ינואר 2015.

משתמשים החווים תקלות במצלמת המכשיר יוכלו לבדוק באתר אפל אם המכשיר שלהם תקול על ידי הזנת המספק הסידורי בעמוד שנפתח באתר אפל. במידה והמספר הסידורי מצביע שהמכשיר עלול להיות תקול, יכולים המשתמשים לגשת לתיקון והחלפת המכשיר ללא עלות בחנויות הנמצאות בהסדר עם חברת אפל.

שימו לב, באם המכשיר תקול ללא קשר למצלמה, כמו מסך סדוק וכדומה, באופן שלא יאפשר את החלפת המצלמה. יאלצו המשתמשים לתקן את המכשיר על חשבונם קודם להחלפה. כמו כן, משתמשים שרכשו את המכשיר באחד ממדינות האיחוד האירופאי יוכל לתקן את המכשיר רק במדינה בה רכשו את המכשיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר