טיפול בגלי הלם- שיטה חדשנית ופורצת דרך

מה הקשר בין דלקות כרוניות והסתיידות קשה ברקמות הרכות? לשני הבעיות הקשות והכואבות הללו יש פיתרון - טיפול בגלי הלם. הכל על שיטת טיפול בגלי הלם בכתבה שלפניכם (בלוגל)

(ללא קרדיט)

בשנים האחרונות נערכו מחקרים רבים לגבי השיטה הטיפולית החדשה באמצעות גלי הלם. מהמחקרים ניתן ללמוד על יעילות השיטה לטיפול במגוון בעיות במערכת השלד והתנועה, לרבות רקמות שעברו תהליך הסתיידות ודלקות בגידים, ברצועות ובבורסות. טיפול בגלי הלם הוכח ביעילותו למקרים רבים כמו דורבן העקב, טיפול בדלקת גיד אכילס, מרפק טניס, מרפק גולף ועוד.

בנוסף, כדאי לדעת כי שיטת הטיפול החדשנית ופורצת הדרך מונעת, במקרים מסוימים, את הצורך לעבור ניתוחים מורכבים הכרוכים גם בתקופת החלמה ושיקום ארוכה.

אלטרנטיבה מוכחת למגוון בעיות כרוניות

שיטת הטיפול החדשנית המיועדת לדלקות כרוניות ולהסתיידות קשה ברקמות הרכות, מספקת מענה מושלם, וחלופה איכותית ומוכחת למגוון טיפולים שלא הועילו עד כה, ביניהם טיפולי אולטרא סאונד וטיפול באמצעות גירוי חשמלי. עם זאת, כדי לקבל פתרון יעיל לבעיה ממנה סובלים מומלץ לשלב גם טיפולי פיזיותרפיה קונבנציונאליים על מנת לקצר את משך הטיפול וכדי להוזיל את העלויות.

יש לציין כי נכון להיום טיפול בגלי הלם אינו כלול בסל הבריאות הממלכתי ולכן הוא כרוך בתשלום למכון הפיזיותרפיה אליו פונים. מטופלים בארץ שהתנסו עד היום בשיטה החדשנית דיווחו על למעלה מ- 80% הצלחה, והם זכו להקלה משמעותית בכאבים ולשיפור במצבם לפני התחלת הטיפול.

למי מיועד הטיפול החדשני ?

טיפול בגלי הלם מספק מענה יעיל ואיכותי למגוון בעיות ופתולוגיות מהן סובלים למעלה מ- 80% מהאוכלוסייה. הטיפול החדשני ופורץ הדרך מיועד למטופלים הסובלים מדלקות בגידי הכתף, הסתיידות בגידים ובבורסות הכתפיים, דלקות כרוניות מסוג מרפק טניס ומרפק גולף, טריגר פינגר (אצבע הדק), דלקות והסתיידות בבורסת הירך הצדדית, דלקות בגיד הפיקה של הברך, דלקת בגיד אכילס, דלקות והסתיידות בעקב, ובמיוחד דורבן העקב ובדלקות ברצועות האורכיות של כף הרגל.

אם אתם סובלים מאחת הבעיות הללו או מבעיה כרונית אחרת הכוללת דלקות והסתיידות, מומלץ לפנות למכון פיזיותרפיה על מנת לאבחן את הבעיה, ובהתאם לממצאים ליהנות מטיפול יעיל ומוכח, שישפר משמעותית את איכות חייכם, ובמקרים מסוימים ימנע את הצורך לעבור ניתוח פולשני או שיטות טיפול אחרות.

האצת תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף

טיפולים באמצעות גלי הלם נמצאים בשימוש נרחב כבר מסוף שנות השמונים. הטיפול הראשון באמצעות גלי הלם נעשה למטרות ריסוק אבנים בכליות ויעילות השיטה הובילה אותה להצלחה ולפופולאריות חסרת תקדים. עם השנים התגלה כי טיפול בגלי הלם מסייע לגוף להחלים באופן טבעי במגוון מקרים כמו איחוי שברים מואץ, איחוי פצעים שטחיים או עמוקים בעור, טיפול בכיבי קיבה בקרב חולי סוכרת ועוד.

כעת, לאחר מחקרים רבים בתחום, נמצא הטיפול החדשני יעיל ומוצלח לפתרון בעיות אורתופדיות רבות. על פי מחקרים חדשים שהתפרסמו לאחרונה נמצאה שיטת הטיפול החדשנית כיעילה ביותר כיוון שגלי ההלם גורמים להאצת זרימת הדם במקום הפגוע, להאצת חילוף החומרים, ולריפוי טבעי מהיר ושחרור הכאב העצור במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר