ביבי ומסעדות הטריפה

בפמליית נתניהו מגיבים: 'נענה להזמנה, לא אכל כל מזון טרף'

בעקבות חשיפת "כיכר השבת" כי ראש הממשלה נתניהו סעד באיטליה במסעדת טריפה, גורמים בפמלייתו מבהירים כי הוא רק נענה להזמנת ראש ממשלת איטליה אך לא אכל מזון טרף (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון - לע"מ ושאטרסטוק)

פרשת ביבי ומסעדות הטריפה: אחרי חשיפת "כיכר השבת", לפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו סעד בביקורו באיטליה במסעדת טריפה המגישה ארנבות וחלזונות, בלשכתו מבהירים את שאירע.

גורמים בפמליית ראש הממשלה מגיבים ל"כיכר השבת", ומבהירים בתגובה כי "נתניהו רק נענה להזמנת ראש ממשלת איטליה לסעוד במסעדה, אולם החליט שלא לאכול כל מזון טרף".

יצויין, כי בראיון שהעניק בעבר נתניהו לחדשות 2, בעקבות חשיפת "כיכר השבת" לפיה ראש הממשלה סעד בביקורו בניו יורק בשנה שעברה עם ידידו איש העסקים שלדון אדלסון במסעדת טריפה, הצהיר נתניהו כי הוא מקפיד שלא לאכול מזון טרף בביקורים רשמיים וממלכתיים.

כזכור, אמש חשף "כיכר השבת", כי במהלך ביקור עבודה באיטליה לרגל תערוכת "אקספו 2015" התארח נתניהו במסעדת "אנוטקה פינקיורי" (Enoteca Pinchiorri) בפירנצה שבטוסקנה. מבדיקה שערך "כיכר השבת" עולה כי המסעדה היוקרתית מציעה בין היתר בתפריט בשר ארנב, חלזונות ולובסטרים.

המסעדה הידועה הנחשבת לאחת מ-50 המסעדות הנחשבות בעולם, ושוכנת ליד בזיליקת סנטה קרוצ'ה בפירנצה, טוסקנה. השפים במסעדה הם אני פיאולדה, איטלו באסי וריקרדו מונאקו. ומרתף היין של המסעדה, מהגדולים בעולם, מכיל 4,000 סוגי יינות שונים ו-150,000 בקבוקים, בעיקר איטלקיים, צרפתיים וקליפורניים, כש-200 יינות מוצעים לשתייה בכוס.

אלא שלצד זאת ידועה המסעדה המפורסמת דווקא בבשר הפיגולים והטריפות שהיא מציעה לסועדיה. בין המנות היוקרתיות ניתן למנות ארנב "בסגנון שלנו" עם זיתים, לובסטר עם לימון ותפוחים או חלזונות מבושלים.

גורמים פוליטים חרדיים הביעו אמש בשיחה עם "כיכר השבת" אכזבה מהתנהגותו של נתניהו. "ציפינו מראש ממשלת ישראל המייצג בביקור רשמי וממלכתי את מדינת היהודים לנהוג בממלכתיות ושלא לאכול בפרהסיה במסעדה שכזאת. מנתניהו ציפינו שינהג בכבוד למורשת ולדת היהודית" אמרו.

לדבריהם: "מי שמתבסס על קהל בוחרים שומרי מסורת ואוהדי דת לצד היותו שותף בכיר של המפלגות החרדיות, היה צריך לנהוג ביתר רגישות וזהירות בפרט שתמיד הוא מדבר גבוהה גבוהה על היחס החם שלו למסורת ישראל ולתנ"ך.

"מילא אם היה מדובר בביקור פרטי או חופשה משפחתית - שזה גם חמור, אבל בביקור רשמי, הרי שמדובר בזלזול מופגן ובפגיעה של ממש ברגשות הציבור הדתי והחרדי בארץ ובתפוצות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר