המחאה חוזרת

היום: האתיופים יפגינו בירושלים על סגירת התיק נגד מכה החייל

יוצאי אתיופיה ישובו היום לרחובות ויפגינו בירושלים החל מהשעה 16:00, זאת בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לסגור את התיק נגד השוטר שהכה את החייל האתיופי (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מחאת האתיופים לפני כמה חודשים (צילום: בן קלמר - פלאש90)

מחאת האתיופים שבה לרחובות: היום יצאו עשרות מבני העדה האתיופית לרחובות ירושלים להפגין כנגד אלימות המשטרה.

ההפגנה תחל בשעה 16:00 ברחובות ירושלים, תחת הכותרת "גם אני אומר די לאלימות המשטרתית", זאת בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין, לסגור את תיק החקירה נגד השוטרים שלכאורה תקפו לפני כחודשיים את בן העדה, החייל דמאס פיקאדה.

עוד בטרם הוחלט על יציאה להפגנה, במשרדו של היועץ המשפטי פרסמו הודעת הבהרה ולפיה קיבל את עמדת פרקליט המדינה לסגור את התיק כנגד השוטר שנחשד בהכאת החייל פיקאדה ולהעביר אותו למחלקת המשמעת במשטרת ישראל, לבחינת המישור המשמעתי של התנהלות השוטר

בהמשך להחלטה זו אף נפגש היועץ המשפטי לממשלה עם פרקליטו של החייל פיקאדה ועם נציגי ארגון טבקה, ובמהלכה הודיע כי יהיה מוכן לשקול מחדש את החלטתו, ככל שיהיה, פרקליט החייל מעוניין לטעון לגביה, לאחר שיעיין בחומרי החקירה.

"בהתאם לכך, נמסר לו כי לאחר שיעביר את עיקר טענותיו בכתב, ככל שמעוניין לטעון כנגד ההחלטה, תיקבע פגישה בפני היועץ המשפטי לממשלה, שכאמור הודיע כי הוא מוכן לשמוע את הטענות בלב פתוח ונפש חפצה", לשון הודעת משרד היועמ"ש.

בלשכת וינשטיין,ביקשו לציין כי עד כה לא שלח בא כוחו של החייל את עיקרי טענותיו ועל כן היועץ לא נדרש בשלב זה לבקשה לעיון מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר