"הילדים במקום סכנה"

הורים באלעד חוששים: בנותינו לומדות ב"אתר בניה"

הורים לתלמידי ותלמידות בתי הספר 'תורת חסד' ו'שירת שרה' בעיר אלעד חוששים • לטענתם הילדים נאלצים ללמוד ב"אתר בניה", כשבסמוך ישנם עשרות פועלים • "להפסיק את הפעילות שם" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

סאגת בתי הספר באלעד נמשכת: הורים לתלמידים ותלמידות בבתי הספר 'שירת שרה' ו'תורת חסד' בעיר אלעד טוענים כי בעיית מקום לימוד ילדיהם עדיין לא נפתרה.

בשבוע שעבר השביתו ההורים את הלימודים עקב בעיות בטיחות קשות במבנה בית הספר. היום (שני) ההורים הסכימו לשלוח את ילדיהם למוסד, אך מעלים טענות קשות על תנאי הלימוד בבתי הספר.

אחד ההורים העלה פוסט בפייסבוק וכתב כי "הילדים שלי סובלים בגלל מאבקי כח פוליטיים! בבית הספר שלהם באלעד, 589 ילדים לומדים ב-12 כיתות באתר בניה, בין עשרות פועלים מהשטחים".

הוא הוסיף כי "החשמל למבנה מגיע מגנרטור שהיום נגמר בו הסולר אז לא היה חשמל. בגלל המחסור במקום, כיתות החינוך המיוחד לומדות יחד עם כיתות החינוך הרגיל, ילדי הגן בתוך כיתות ללא שירותים וללא כיור".

ההורים טענו כי פניות רבות לשר החינוך נפתלי בנט נענו בהתעלמות מוחלטת.

אחד ההורים כתב בתגובה: "אנחנו ההורים פושעים ששולחים את הילדים למקום סכנה שכזה. צריך להפסיק את הפעילות שם עד למציאת פתרון".

מנהל המוסד, משה שטיין, התייחס בשבוע שעבר למצב בבתי הספר ואמר כי "בתי הספר 'תורת חסד' ו'שירת שרה' פועלים בהתאם לדרישות והנחיות משרד החינוך. אנו מקיימים לימודים, אחרי שאגף הבטיחות של משרד החינוך היו במקום כעת ואישרו את קיום הלימודים בבתי הספר".

בעיריית אלעד הפנו אותנו לקבל תגובה לטענות מהנהלת המוסד. תגובתו של מנהל המוסד הרב משה שטיין טרם נתקבלה.

תגובת משרד החינוך טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר