סוף למאבק

חשיפה: הבנות ששובצו בסמינר 'הישן' - ייכנסו ללמוד בהסכמה

לאחר מאבק שהגיע עד לבית המשפט, הושגו הסכמות שיאפשרו את קבלת 21 הבנות ששובצו על ידי עיריית ירושלים לסמינר "הישן". במקביל, ידונו הצדדים בצרכים השונים של הסמינר (חרדים, חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת, פלאש 90)

פרסום ראשון: לאחר חודש ארוך של מאבקים בין מנהל מחלקת החינוך בעיריית ירושלים ויו"ר ש"ס המקומית צביקה כהן למנהל סמינר הישן הרב ישראל לוין בשיאו בית המשפט כפה עליו לקבל 21 בנות ששובצו על ידי עיריית ירושלים, הגיעו הצדדים להסכמה והבנות יחלו ללמוד במקום.

ל"כיכר השבת" נודע כי הערב (שני) התקיימה שיחת טלפון בין צביקה כהן לרב לוין, במהלכה הגיעו הצדדים להסכמות. בין היתר הוחלט כי הבנות יחלו כבר מחר ללמוד יחד עם שאר התלמידות במוסד, ולא כפי שהיה בשבוע האחרון - הבנות הגיעו לכיתות אולם "ועד ההורים" החליט להשבית את הלימודים בעקבות שיבוץ הבנות.

במקביל הוחלט, כי לוין וכהן ישבו בחודש הקרוב בכדי לבחון את הצרכים של הסמינר ויבחנו דרכים בכדי לסייע במצוקת הכיתות בהן לומדות למעלה מארבעים תלמידות בחדר.

במהלך המשא ומתן התעקש כהן ודחה הצעות פשרה שונות, מה שהביא את סמינר הישן לעתור לבית משפט המחוזי, שם הוא חוייב לקבל מיידית את הבנות. במסגרת הניסיונות להגיע להבנות, גם הצהריים התקיימה ישיבה בין מפקחת בכירה במשרד החינוך למנהל הסמינר הרב לוין.

כזכור, הרב לוין טען כל העת כי הסיבה לאי קבלת הבנות היא חוסר במקום בשל הבעיה, לדבריו, לחנך כיתה עם ארבעים וחמש תלמידות. כעת כאמור, הגיעו הצדדים להסכמה והבנות ייכנסו מחר ללימודים.

מנהל סמינר הישן, הרב ישראל לוין, אישר את הפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר