תחקיר ראשוני

פלטת השבת הרגה את בני הזוג מירושלים

על פי ממצאי החקירה הראשונית של משטרת ירושלים ואנשי כיבוי אש, מתברר כי מה שגרם לדליפת הגז בדירת הזוג שנחנק למוות בירושלים הייתה פלטה של שבת. כל הפרטים (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פינוי הגופות מהזירה, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פלטת השבת הרגה את בני הזוג בירושלים: ממצאי החקירה הראשונית של משטרת ירושלים וכבאות והצלה עולה, כי בני הזוג הניחו פלטת שבת על הגז וסגרו את כל חלונות הבית. האש כילתה את כל החמצן בבית והחל להיפלט גז רעיל מסוג CO. בני הזוג נשמו את הגז הרעיל, איבדו את ההכרה ומתו.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר התברר גודל האסון בירושלים לאחר שבני זוג חרדים מירושלים - יניב יהודה (32) ורעייתו רחל (30) פרץ ז"ל, שהתגוררו ברחוב פנים מאירות, נמצאו מתים בדירתם. השניים עלו לישראל מצרפת ומארה"ב ונישאו לפני כשנתיים. השכנים סיפרו כי השניים היו אנשים אהובים על כל מכריהם. מנגד, השכנים עדיין לא מצליחים להבין כיצד אף אחד לא שם להיעלמותם של השניים.

כאמור, מממצאי החקירה הראשונית של משטרת ירושלים ושירותי כבאות והצלה ירושלים עולה, כי בני הזוג מתו בשל שאיפת הגז הרעיל שנפלט. לפי החקירה, לפני כניסת השבת הניחו בני הזוג פלטת שבת על הגז, אלא שהם סגרו את כל החלונות בבית.

לאחר מספר שעות כילו להבות הגז את כל החמצן בבית ולחלל הבית החל להיפלט הגז הרעיל CO. בני הזוג נשמו את הגז הרעיל, איבדו את הכרתם ובהמשך מתו בשל ההרעלה בגופם.

לפי החקירה, בשלב מסוים כבו הלהבות בגז, ככל הנראה בשל חוסר החמצן בבית, ואז החל להיפלט גז הבישול אל חלל הבית. אולם לפי ההערכות המשטרה והכיבוי, בני הזוג נפטרו עוד לפני כן בשל נשימת הגז הרעיל CO.

תחילה העריכו במשטרה, כי בני הזוג התאבדו. אולם, ככל שהעמיקה החקירה התחזק כיוון החקירה, כי בני הזוג נפטרו בשל רשלנות. אילו בני הזוג היו משאירים את אחד החלונות פתוחים בבית האסון היה נמנע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר