טרור האבנים

נתניהו: "משנים מדיניות. ניתן כלים לפעול בתקיפות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום סמוך למקום בו נרצח אלכסנד לבלוביץ', והכריז: המצב שקיים איננו מקובל עלינו, נשנה הוראות הפתיחה באש ונקבע עונשי מינימום למיידי אבנים" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו במהלך הסיור, היום (צילומים: אלכס קולומויסקי ועמוס בן גרשום - לע"מ)

גל טרור: ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (רביעי) בסמוך למקום בו נרצח בליל ראש השנה, אלכסנדר לבלוביץ', בין צור באהר לארמון הנציב, ואמר כי תשונה המדיניות כלפי מיידי אבנים.

"אנחנו משנים מדיניות", אמר נתניהו. "המצב שקיים איננו מקובל עלינו. אנחנו מתכוונים לתת את הכלים, גם לחיילים וגם לשוטרים כדי לפעול בתקיפות רבה מאוד גם נגד מיידי האבנים וגם נגד זורקי בקבוקי תבערה".

"האבן לא מבחינה בין רכב שנפגע כאן ונהרג בו אזרח ישראלי לבין אותה אבן שנזרקת בתחום הקו הירוק. אנחנו נאמץ שינויים גם בהוראות פתיחה באש וגם בעונשי מינימום, הטלת עונשי מינימום על מיידי אבנים ובקבקוקים. כמו כן אני מתכוון להחמיר בצורה מאסיבית את הקנסות לגבי קטינים ומשפחותיהם כדי לגרום להרתעה גם שם".

ראש הממשלה הוסיף: "אני לא מדבר רק על הצירים המובילים לירושלים או על ירושלים עצמה. אני מדבר גם על הגליל, אני מדבר גם על הנגב. אנחנו משנים את המדיניות למלחמה בזורקי האבנים וזורקי בקבוקים".

נתניהו התייחס למהומות בהר הבית ואמר כי הוא בעד "שמירה הדוקה על הסטטוס קוו", לדבריו "הסטטוס קוו מופר כל הזמן על ידי מסיתים פורעים שמתבצרים בהר הבית, שמתנכלים למתפללים או יותר נכון למבקרים יהודים, לא מקובל עלינו גם זה וגם בזה אנחנו מטפלים תוך כדי שיתוף עם ירדן ולא רק איתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר