"הציעו לי להצטרף לרשימת ש"ס"

השדרן אבי מימרן מצהיר: "השלב הבא זה פוליטיקה"

השדרן אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכית ברדיו 'קול חי', מצהיר לראשונה כי השלב הבא בקריירה שלו זו הפוליטיקה. בראיון למגזין 'פירמה' הוא חושף כי הוצע לו מקום ברשימת ש"ס אך סירב (מדיה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ, יונתן זינדל, פלאש 90)

בדרך לפוליטיקה: העיתונאי החרדי אבי מימרן, מגיש 'המהדורה המרכזית' ברדיו 'קול חי' מאשר לראשונה את השמועות מערב הבחירות על הצעות שהוצעו לו להצטרף לתנועת ש"ס ומצהיר כי השלב הבא שלו זו הפוליטיקה, כשמדבריו ניתן להבין כי זה יהיה בתנועת ש"ס.

בראיון למגזין 'פירמה' נשאל מימרן על המשך הקריירה שלו והשיב "בלי להסס או למצמץ", כפי שכותב המראיין יונתן כיתאין כי "השלב הבא זה פוליטיקה".

מימרן סיפר על הצעה שקיבל ערב הבחירות להצטרף בתנועת ש"ס, במקום לא ראלי, ואמר: "כבר בבחירות האחרונות הציעו לי להצטרף לרשימת ש"ס לכנסת וסירבתי בגלל המקום שהוצע לי. למזלי, המפלגה קיבלה בסוף שבעה מנדטים אז לא פספסתי שום דבר".

מימרן נשאל: אבל במצב כזה אתה יכול להעביר ביקורת על אריה דרעי למשל? אתה הרי שואף להשתלב במפלגה שלו.

"ודאי. אם העובדות מצביעות על כך שדרעי כשל בתחום מסוים, אז ברור, איזו שאלה. ביומיום אני פחות מתעסק בלתת ציונים לפוליטיקאים, אלא בליווי העשייה שלהם. אבל ביום שאצטרך לתת לו ציון אהיה די אמתי עם עצמי.

"תקשורת ופוליטיקה זאת אותה עבודה. זה פשוט אותו תחום, אותו עיסוק. אנחנו מתעסקים באותם נושאים ומעניינים אותנו אותם דברים. העיתונאי מדווח על זה והפוליטיקאי מצביע על זה".

זאת אמירה קצת בעייתית.

"אני מכיר את האמירות שהתקשורת היא כלב השמירה. בסופו של דבר, לכולם יש דעה. הנה, היום שרון גל חוזר לתקשורת אחרי שהוא הגדיר מי המפלגה שלו. לכולם יש דעה, ודי עם הדבר הזה: אין אובייקטיביות, ואין תקשורת אובייקטיבית. בואו נצא מזה".

במהלך הראיון נשאל מימרן גם בנושא התקשורת הכללית: מפחדים שמישהו שנראה כמוך ישב במהדורה ככתב או פרשן ליד יונית לוי?

"כן. הצופה החילוני מכיר את העולם החרדי רק דרך עדשת מצלמת הטלוויזיה או דרך התקשורת הכללית. מה התקשורת מספרת לו על חרדים, מה שיאיר לפיד מספר? זה הזוי. תאר לך שהחרדים היו שומעים על חילונים שהם מסוממים ונרו קומנים. החילוני יודע עליי שאני אוכל חינם, שאני לא עושה צבא, שאני פרזיט, שאני שונא את המדינה, שאני אנטי ציוני. קח את אמנון לוי, הציבור החרדי מככב אצלו, אבל תמיד זה או הרע והשלילי או השולי והביזארי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר