המהומות בהר הבית

נתניהו המריא לאו"ם: "אדרוש להפסיק ההסתה הפרועה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לעצרת האו"ם בניו יורק, שם הוא עתיד לשאת נאום על הסכם הגרעין, משבר הפליטים הסורים והשלום עם הפלסטינים וכן יפגש עם מזכיר המדינה ג'ון קרי (מדיני)

(צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לעצרת האו"ם בניו יורק, יחד עם רעייתו שרה, שם הוא עתיד לשאת נאום שיתייחס להסכם הגרעין אם איראן.

קודם טיסתו אמר נתניהו: "אני יוצא עכשיו לארצות הברית ושם אנאם בפני עצרת האו"ם. בכל פעם שאני נואם באו"ם אני מרגיש זכות ואחריות גדולה לומר את האמת בפני העולם למען אזרחי ישראל, למען מדינתנו. העולם צריך לדעת מה חשים אזרחי ישראל אחר הסכם הגרעין עם איראן ולמה אנחנו מצפים מהקהילה הבינלאומית בעקבות הסכם זה".

נתנהו הוסיף כי " בנאומי אתייחס כמובן גם למדיניות שלנו מול סוריה והסכנות בגבולנו הצפוני. למחרת אפגש עם מזכיר המדינה קרי ואדון עמו על חיזוק ביטחונה של ישראל.

"נתייחס גם לתהליך השלום. ברצונה של ישראל בשלום עם הפלסטינים, שלצערי, ממשיכים להפיץ שקרים גסים על מדיניותנו בהר הבית. אני אדרוש את הפסקת ההסתה הפרועה הזאת.

"ישראל מחויבת לסטאטוס קוו, ישראל שומרת על הסטאטוס קוו. הפורעים הפלסטינים שמכניסים להר הבית אמצעי לחימה, מטעני צינור, זיקוקים – הם אלה שפוגעים בקדושת המקום והם אלה שמפרים את הסטאטוס קוו. בכלל, כל יום שעובר מבהיר שבמזרח התיכון הקורס, שבו גורמי האסלאם הקיצוני תופסים שטח אחר שטח, ישראל היא אי של קדמה, אי של יציבות. את כל הדברים הללו וכמה דברים אחרים אומר בעצרת האו"ם ובפגישותיי בארה"ב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר