סגירת מעגל

משפחת הנרצח בטבח בהר נוף תכניס ס"ת לעילוי נשמתו

משפחתו של הרב קלמן זאב לוין הי"ד, שנרצח בטבח הנורא בבית הכנסת בהר נוף לפני כשנה, תכניס ביום שמחת תורה ספר תורה לעילוי נשמתו לבית הכנסת בו בוצע הטבח (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
לכאן יוכנס ספר התורה. בית הכנסת בהר נוף לאחר הטבח (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

משפחתו של קלמן זאב לוין הי"ד, שנרצח בטבח הנורא בבית הכנסת "בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים לפני כשנה, תכניס ספר תורה לעילוי נשמתו.

האירוע המרגש יתקיים בעיצומו של יום שמחת תורה עם תחילת תפילת מנחה במניין בשעה 17:30 בבית הכנסת בו אירע הטבח.

לאחר מכן תחל התהלוכה מבית המשפחה ברחוב קצנלבוגן 46 בשכונה לעבר בית הכנסת ברחוב אגסי. בתום התהלוכה תיערך תפילת ערבית. אחרי התפילה ילוו המתפללים את ספר התורה להיכל בית הכנסת בליווי תזמורת.

המודעה על הכנסת ספר התורה בפתח בית הכנסת בו אירע הטבח הנורא (זוהר רוס)

ברית לנכדו של הרב לוין, לפני כחודש וחצי (עופר מאיר - ynet)

לפני כחודש וחצי נערך אירוע מרגש נוסף במשפחת לוין כאשר בנו של הרב לוין הי"ד, ירחמיאל לוין, הכניס את בנו בבריתו של אברהם אבינו ועין לא נותרה יבשה כאשר הוכרז שמו של הרך הנולד - קלמן זאב, על שם סבו הי"ד שנרצח באותו בית הכנסת.

האב המאושר אמר לאחר מכן לאתר ynet: "כידוע לפני תשעה חודשים אבא שלי נרצח פה בבית המדרש. זה היה מכה שהקב"ה נתן לנו ולא הבנו למה, אבל האמנו שהקב"ה רצה לתת לנו את המכה וזה הגיע לנו. היום, תשעה חודשים אחרי, אני זכיתי להכניס את הבן שלי לברית ולקרוא אותו על שם אבא שלי השם ייקום דמו".

לדבריו, "שאלתי את הרב קנייבסקי אם לקרוא לתינוק על שם האבא, או שלא מכיוון שזו טרגדיה, אז הוא אמר לי 'בוודאי שתקרא לו. זה יהיה לו זכות מאוד גדולה להיקרא על שמו של בן אדם שנהרג על קידוש השם'. נפסק בהלכה שכשנולד בן זכר באותה משפחה אז כל המשפחה מתרפאת, ולכן כשהקב"ה נתן לי אני צריך להודות על זה שנתן לי כזו תרופה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר