דיווח: עד המדינה נגד הרב מצגר שוקל לחזור בו

עד המדינה בפרשת הרב הראשי לשעבר הרב יונה מצגר שוקל לחזור בו מההסכם עליו חתם עם פרקליטות המדינה, כך פורסם בערוץ 10. לפי הדיווח, בימים הקרובים יחליט על צעדיו (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב יונה מצגר (צילום: Yossi Zeliger/FLASH90)

עד המדינה בפרשת הרב הראשי לשעבר הרב יונה מצגר שוקל לחזור בו מההסכם עליו חתם עם פרקליטות המדינה, כך פורסם בערוץ 10.

החלטתו של עד המדינה שהיה לאחד האנשים הכי קרובים לרב הראשי לשעבר, הגיעה יום לאחר הגשת כתב האישום נגד הרב, בו הוא מואשם בקבלת שוחד של מיליוני שקלים.

עד המדינה שוקל זאת בעקבות לחצים כבדים מצד אנשיו לחזור בו מההסכם ולא להעיד נגד הרב מצגר. העד טרם הבהיר את עמדתו בנושא אך לפי הדיווח ההתלבטות היא קשה ובימים הקרובים יחליט על צעדיו.

פרקליטתו סירבה להגיב ובפרקליטות המדינה סבורים כי עד המדינה לא יחזור בו מההסכם עליו חתם.

כתב האישום הוגש לאחר שימוע שנערך לפרקליטיו של הרב על ידי היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין שהחליט לדחות את טיעוניהם.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לחלט כספים, חשבונות ונכסי מקרקעין של הרב, הרשומים חלקם על שם בני משפחתו, וזאת כדי להבטיח אפשרות לחלט רכוש שהושג בעבירה בתום המשפט.

בכתב האישום נטען כי הרב מצגר ביצע לכאורה במהלך שנות כהונתו כרב הראשי לישראל, עבירות רבות ובהן קבלת שוחד, הפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון ועבירות מס, תוך שהוא פועל במסגרת תפקידו ומנצל את מעמדו הרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר