15 חודשי מאסר לבעל דפוס שהעלים מס הכנסה

בית המשפט השלום בירושלים גזר 15 חודשי מאסר בפועל, 11 על תנאי ו-70 אלף שקל קנס, על בעלי חברת הדפוס מאסטר פארס, שהעלים במשך שנים מס הכנסה בסכום של 1,300,000 שקל (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: Hadas Parush/Flash90)

בית המשפט גזר היום (ראשון), חמישה עשר חודשי מאסר בפועל נגד בעל חברת דפוס מאסטר פארס בע"מ מירושלים שהעלים מס הכנסה, בסכומים של למעלה ממיליון שקלים.

הפרשה החלה בשנת 2004, כאשר חברת הדפוס של כהן נקלעה לקשיים כלכליים וחשבונותיו הוגבלו, הוא פתח חברת חדשה על שם גיסתו, כאשר בפועל הוא המנהל היחיד. בדו"ח השנתי שהגיש באותה שנה כתב כהן, שהוא שכיר שהרוויח כ-3,600 שקלים בחודש, כאשר בפועל הכנסות החברה באותה שנה עמדו על כרבע מיליון שקלים.

במשך שלוש שנים לא דיווח כלל על הכנסותיה של החברה ולא ניהל ספרי חשבונות, כשרק ב-2005 דיווח חלקית על פעילותה למע"מ ובסך הכל השמיט מהכנסותיו סכום של כ-1,300,000 שקלים. העבירות התגלו לאחר פעילות עובדי יחידת החקירות מס הכנסה ירושלים והדרום.

בגזר הדין בתיק, שנוהל על ידי עו"ד דן בהט ועו"ד אורי גולדשטיין מפרקליטות מחוז ירושלים, קבע השופט איתן קורנהאוזר מבית משפט השלום בירושלים כי הנאשם שהורשע בעבר בעבירות דומות ואחרות, "לא הפנים את הפסול במעשיו על אף ענישתו בעבר, והמשיך להערים על רשויות המס תוך גזילת הקופה הציבורית בסכומים גבוהים. הנאשם לא הודה במעשיו ורק לאחר שהורשע הביע צער עליהם".

כאמור, הבוקר נגזר דינו ל-15 חודשי מאסר בפועל, 11 חודשים על תנאי ו-70 אלף שקל קנס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר