כך נערכים בחסידות ויז'ניץ לחתונת נכדת האדמו"ר בחולון

בחסידות ויז'ניץ מתכוננים לקראת חתונת הענק שתיערך בעוד כחודש בהיכל הטוטו בחולון. בהוראת המשטרה, הכניסה תהיה עם כרטיסים בלבד כדי למנוע עומס ודוחק שעלולים לסכן את המשתתפים (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עסקני החסידות מסיירים בהיכל הטוטו (צילום: באדיבות המצלם)

בחסידות ויז'ניץ מתכוננים לקראת חתונת הענק שתיערך בעוד כחודש ביום רביעי ו' כסלו בהיכל הטוטו בחולון. הכלה הינה נכדת האדמו"ר מויז'ניץ, בתו של הרה"צ רבי יצחק שעי' הגר הנישאת לחתן הרב ישראל רבינוביץ נין כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ מונסי ונכד האדמו"ר מביאלה פשיסחא.

בחסידות בחרו לקיים את הפעם את החתונה שלא בקריית ויז'ניץ בבני ברק כפי שנהגו בשנים האחרונות זאת במטרה הן להוזיל את העלויות הכספיות הגבוהות והן בשל הצורך בארגון ועמידה בדרישות המשטרה לגבי האבטחה.

לדברי עסקנים בחסידות, האולם מותאם בדיוק עבור קיום אירועים בחצרות הקודש, כאשר בתי הכנסת הפכו לצרים מלהכיל את הבאים ואילו עלותם של הקמת אוהלים הינם גבוהה ומיותרת ולכן היכל הטוטו עונה בדיוק על כל הצרכים.

לדברי גורמים המעורים בהפקות אירועים במגזר החרדי, העובדות הינם שמאז האסון הנורא שהתרחש במהלך השנה שעברה במהלך מסע הלוויתו של מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצ"ל במהלכה נהרגו שני משתתפים בשל הצפיפות והדוחק, קשה עד בלתי אפשרי לחסידויות לעמוד בנהלי האבטחה ובטחון המשתתפים באירועי הענק.

"בהיכל החדש בחולון הכל מסודר ומאורגן ונמצא תחת עיניה הבונות של המשטרה ושל רשויות החוק. זו גם הסיבה שהכניסה למתחם החתונה תתבצע אך ורק ע"י כרטיסים מיוחדים זאת על מנת למנוע עומס ודוחק", הם מסבירים.

בחסידות פורסם על ידי הוועדה המכינה כי על פי הוראות המשטרה וגורמי הבטיחות הכניסה למתחם ולהיכל השמחה תתאפשר לבעלי כרטיס בלבד.

יצויין כי חודש לאחר מכן מתעתדים גם בחסידות בויאן לערוך במקום שמחה בהשתתפות אלפי חסידים ונדמה כי היכל הטוטו יהפוך להיות מרכז האירועים לחצרות החסידים בשנים הקרובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר