נתניהו: "מול גל הטרור אנחנו פועלים בגישה תקיפה ושיטתית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לגל הטרור בישראל ואמר כי ישראל תחל בפעולות נגד ההסתה, בנוסף, שב והבהיר כי ישראל לא משנה את הסטטוס קוו בהר הבית (מדיני)

(צילום: עומר מירון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) לגל הטרור בישראל ואמר כי ישראל תחל בפעולות נגד ההסתה, בנוסף, שב והבהיר כי ישראל לא משנה את הסטטוס קוו בהר הבית ודחה את ההצעה הצרפתית.

"מול גל הטרור אנחנו פועלים בגישה תקיפה ושיטתית - עיבוי כוחות, גיבוי לכוחות, צעדי הרתעה וצעדי ענישה", אמר ראש הממשלה והוסיף כי "היום אנחנו נתחיל בפעולות נגד ההסתה, כולל נגד התנועה האיסלאמית שהיא בראש המסיתים, ובייחוד נגד המקורות הכספיים שלה".

באשר להצעה הצרפתית אמר נתניהו כי "ישראל דוחה את הטיוטה הצרפתית במועצת הביטחון - אין שם שום אזכור להסתה הפלסטינית, אין שם שום אזכור לטרור הפלסטיני. יש שם קריאה לבינאום המקומות הקדושים. טוב, ראינו כבר מה קורה למקומות הקדושים במזרח התיכון - מה קורה בתדמור, מה קורה ברחבי עיראק וסוריה ומקומות אחרים, שמוסלמים קיצוניים הורסים את המסגדים אחד של השני, שלא לדבר על אתרים נוצריים, אתרי מורשת, אתרים יהודיים".

"ישראל היא לא הבעיה בהר הבית - ישראל היא הפתרון", הדגיש ראש הממשלה, "אנחנו שומרים על הסטטוס קוו, אנחנו היחידים שעושים את זה, ונמשיך לעשות את זה בדרך אחראית, בדרך רצינית. לא היה שום שינוי בסטטוס קוו, חוץ מהניסיון של אנשים שאורגנו על ידי תנועות איסלאמיות בישראל ועל ידי גורמים חיצוניים להכניס חומר נפץ למסגדים ולתקוף יהודים מתוך המסגדים. זה שינוי הסטטוס קוו, זה מה שגורם לכל האירועים בשנה האחרונה בהר הבית ולא דבר אחר. אנחנו שומרים על הסטטוס קוו, נמשיך לעשות זאת".

נתניהו הוסיף כי "הממשלה תדון היום בדה-רגולציה, או יותר נכון בפעולות נגד הבירוקרטיה היתרה בפקידות הממשלה וגם ברגולטורים שהממשלה עצמה קבעה לאורך השנים. יש פה דבר שפוגע אנושות בכלכלת ישראל, אנושות באזרחי ישראל. קשה לתת לתחרות לעבוד, קשה לתת לסקטור הפרטי לעבוד, והדבר הזה מייקר מוצרים, הדבר הזה יוצר כמובן מעכב צמיחה, והדבר הזה פוגע במקומות עבודה. לכן, אנחנו היום נביא שורה של צעדים חסרי תקדים למעשה בסקטור הציבורי שלנו, להוריד, להפחית את הכלכלה הזאת של האובר-רגולציה, של רגולציית יתר במדינת ישראל. אני בטוח שהדבר הזה ייתן פירות לכלכלת ישראל ולאזרחי ישראל".

בסיום דבריו בירך נתניהו את הסטודנטים ואמר: "אני רוצה לברך את הסטודנטים שמתחילים את שנת הלימודים היום, אותם ואת סגל המרצים. אני מקווה שתרבו חוכמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר