הצביעות

ממשלת אריתריאה גינתה את ישראל על תקיפת האזרח האריתראי

הממשלה הדיקטטורית של אריתריאה, מצאה לנכון לגנות את ישראל על תקיפת האזרח האריתראי בפיגוע בבאר שבע, "תזכורת מכאיבה לדיכוי החבוי בישראל נגד עשרות אלפי אריתריאים" (חדשות בעולם)

(צילום: מתוך ynet)

צביעות וחוצפה: ממשלת אריתריאה, הדיקטטורה האכזרית שנמצאת בתחתית כל מדדי החופש העולמים, מצאה לנכון לגנות את ישראל, בעקבות הלינץ' שנעשה באריתראי הפטום זרהום שנחשד כמחבל בפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע.

ההודעה מטעם משרד ההסברה, נפתחת בסילוף עובדות: "ברשתות החדשות דווח על הירי הקטלני של אזרחים אריתריאים על ידי חיילים ישראלים בעיר באר שבע".

"המכות הברוטליות והרצח של אזרח אריתריאי הוסברו כ'טעות בזיהוי'. הרשויות הישראליות הביעו תנחומים בפני שגרירות אריתריאה. התקרית הזו רק מגבירה את האלימות המתעצמת שמבוצעת נגד אזרחים. עבור האריתריאים במיוחד התקרית הטראגית הזו היא תזכורת מכאיבה לדיכוי החבוי והלא מדווח בישראל נגד עשרות אלפי אריתריאים", לשון הודעת ממשלה דיקטטורית.

הודעת הגינוי ממשיכה בכזביה: "האזרח האריתריאי שכביכול נרצח בטעות הוא אחד מהקורבנות של רשת פשיעה מאורגנת של סחר בבני אדם. האריתריאים מגיעים לישראל דרך הסדרים בלתי חוקיים וכמקור של כוח עבודה ידני זול. ממשלת אריתריאה מביעה שוב, ובזעם רב, גינוי על פשעי הסחר באנשים". יצויין כי אריתריאה ממוקמת במקום ה-174 מתוך 178 במדד החופש הכלכלי.

במקביל, גם מעסיקיו של זרהום נדהמים מהלינץ', מנכ"ל משתלת שורשים בה עבד, שגיא מלאכי אמר: "העובדה שתקפו והיכו אותו עד מוות זה מעשה ברברי ושפל, אני עדיין לא מצליח להבין איך בכלל חשדו בו. וגם אם חשדו בו אז מדוע להמשיך ולהכות כשהוא ממילא מנוטרל? הוא נהרג לחינם ואפשר היה למנוע זאת. אני מבין את האווירה הציבורית הקשה, אבל בשום אופן זה לא מצדיק מעשה אלימות אכזרי שכזה".

כזכור, אמש הודיעה המשטרה כי תפתח בחקירה נגד האזרחים שתועדו משתתפים בלינץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר