"הפלסטינים מפרים את הסטטוס-קוו"

נתניהו: אבו מאזן הצטרף לחמאס ודאעש, הוא אשם בגל הטרור

"גל הטרור נגרם כי אבו מאזן הצטרף לחמאס ולדאעש בטענות שישראל מאיימת על מסגד אל-אקצה" אמר ראש הממשלה במסיבת עיתונאים עם מזכ"ל האו"ם: "אנחנו שומרים על הסטטוס-קוו" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ומזכ"ל האו"ם, הערב (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (שלישי)את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן והאשים אותו בגל הטרור בישראל ובשטחים. "גל הטרור נגרם כי אבו מאזן הצטרף לחמאס ולדאעש בטענות שישראל מאיימת על מסגד אל-אקצה". את הדברים אמר נתניהו במסיבת עיתונאים משותפת עם מזכ"ל האו"ם באן קי-מון שהגיע לבקר בישראל.

"ישראל מגנה באופן נחוש על האתרים הקדושים" אמר נתניהו במסיבת העיתונאים, "אנחנו שומרים על הסטטוס-קוו. הפלסטינים לעומת זאת הם אלה שמפרים את הסטטוס-קוו. הם אלה שהכניסו חומרי נפץ לתוך אל-אקצה. זו הפרה של הסטטוס-קוו".

אבו מאזן (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)

"הם ניסו באופן אלים למנוע מיהודים ונוצרים לעלות להר הבית. זו עוד הפרה של הסטטוס-קוו. הם מנסים לשכנע את האו"ם לנתק את הקשר של העם היהודי לכותל המערבי. אלה אדוני האיומים האמיתיים על הסטטוס-קוו" המשיך ראש הממשלה במתקפה נגד הפלסטינים.

נתניהו טען כי הפלסטינים רוצים "להרוס את מדינת ישראל פשוטו כמשמעו". לדבריו: "רק לפני כמה ימים אבו מאזן אמר שהוא מברך כל טיפת דם שנשפכת בירושלים. הוא לא גינה אף אחד מהפיגועים והוא ממשיך להלל את הטרוריסטים כגיבורים".

הנשיא ריבלין עם מזכ"ל האו"ם באן קי-מון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"אני מאמין שעל הקהילה הבינלאומית לאשרר כי ישראל לא מפרה את הסטטוס-קוו ולתת לישראל אישור לאיך שהיא מגנה על עצמה ולגרום לאבו-מאזן לעמוד בדבריו, להיות אחראי לדברים האלה".

קודם ביקורו באזור, פרסם מזכ"ל האו"ם קריאה לפלסטינים בה אמר כי הוא "יודע שהתקווה שלכם לשלום התנפצה מספר רב של פעמים, אתם כועסים בגלל הכיבוש והרחבת ההתנחלויות. אני לא מבקש שתהיו פסיבים, אך עליכם להניח את הנשק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר