דוברת קבוצת לבייב: בנו של לב לבייב לא היה מעורב בתאונה ברוסיה

כלי תקשורת ברוסיה, שצוטטו גם בישראל, דיווחו כי "תומס" לבייב, בנו של איש העסקים לב לבייב, היה מעורב בתאונת דרכים קשה, אך בקבוצת לבייב מכחישים זאת: "ידיעה שקרית ומופרכת" (ברנז'ה)

איש העסקים לב לבייב. ארכיון (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

כלי תקשורת ברוסיה, שצוטטו גם בכלי תקשורת בישראל, דיווחו כי תומס לבייב, בנו של איש העסקים לב לבייב, היה מעורב בתאונת דרכים קשה במוסקבה ונמלט מזירת האירוע, אך בקבוצת לבייב מכחישים זאת וטוענים כי מדובר בידיעה שקרית.

לפי הדיווחים ברוסיה, הבן של לבייב, "תומס לבייב", ריסק ביום חמישי מכונית פרארי יוקרתית במוסקבה ונמלט מהזירה. בערוץ הטלוויזיה הרוסי Rossiya דווח כי מדובר בפרארי בשווי 240 אלף דולר, אותה קיבל תומס לבייב לרגל יום הולדתו ה-18.

בכלי התקשורת נטען כי הוא ריסק את הפרארי ברחובות מוסקבה אך כוחות ההצלה שהגיעו לזירה בה עלתה המכונית באש לא מצאו את הנהג.

הבוקר, הוציאה דוברת קבוצת לבייב הודעת הכחשה בה נאמר כי מדובר ב"ידיעה שקרית ומופרכת", וכי לפרסום הידיעה "תהיינה השלכות משפטיות וחריפות ביותר". אחת ההוכחות לכך היא העובדה שאין ללבייב בן בשם "תומס".

בהודעת הדוברת נאמר כי "אנו מביעים פליאה ותדהמה על כך שגופי תקשורת מובילים בארץ ובעולם, פרסמו ידיעה שקרית ומופרכת, שאין לה כל יסוד, בדבר הסתבכותו של "בנו" של איש העסקים מר לב לבייב בתאונת דרכים קשה ברוסיה והימלטותו מזירת האירוע.

"פרסום הידיעה המופרכת וההזויה נעשה בקלות דעת המהווה רשלנות מקצועית. והחמור מכך, שטרם פרסומה אפילו לא נעשתה בדיקה מינימאלית המתבקשת לאימות הזהות, זו הבדיקה הטריוויאלית ביותר, המצופה ממי שמקצועו הוא עיתונאי.

"לרשלנות מקצועית זו תהיינה השלכות משפטיות וחריפות ביותר עליהן יצטרכו לתת את הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר