מצ"ח חוקרת: גורמים בצבא הדליפו נתונים של מגייסי חרדים?

מצ"ח פתחה בחקירה בחשד כי גורמים בצבא הדליפו את פרטיהם האישיים של חיילים חרדים העוסקים בגיוס חרדים, לידי הגורמים שפרסמו את קמפיין החרד"קים ואת חוברת ההסתה נגדם (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך החוברת)

גורמים בצבא נתנו יד להסתה נגד חיילים חרדים? המשטרה הצבאית פתחה בחקירה בימים האחרונים, בחשד כי גורמים צבאיים הדליפו את פרטי המגייסים החרדים למפיצי חוברת החרד"קים.

צוות החקירה בפרשה מורכב מהמשטרה הצבאית, המשטרה האזרחית ופרקליטות המדינה. החקירה נפתחה לאחר הגשת מספר תלונות מצד קצינים וחיילים ששמם ופרטיהם האישיים פורסמו בחוברת.

במליאת הכנסת עדכן סגן שר הביטחון אלי בן דהן על החקירה: "משטרת ישראל פתחה בחקירה כנגד כותבי ומפיצי חוברת ההסתה נגד חיילים חרדים. במסגרת החקירה גם נבדק החשד שמא הודלפו נתונים צבאיים לכותבי החוברת הזאת".

עם הפצת החוברת, בכירים בצה"ל הגישו תלונה במשטרה נגד יוצרי ומפיצי חוברת ההסתה.

בחוברת הובאו שמותיהם של מגייסי חרדים לצה"ל ונכתב כי "לזיכרון עולם בעולם התורה. יזכרו אלו את אלפי החיילים שנפלו למסלולי נצ"ח שח"ר וגבעתי, שנשבו בידי בני עוולה "ציידי הנשמות" אשר מכרו נשמתם לשטן". עוד נכתב: "ארץ אל תכסי דמם. זכרו נא מה יעץ בלעם בן בעור. זכור ואל תשכח".

גורם צבאי אמר ל"כיכר השבת" כי "טוב שבסופו של דבר הוחלט לפתוח בחקירה משמעותית בנושא הזה. הגיע הזמן שמפיצי חוברות ההסתה ומשתפי הפעולה, יקבלו את עונשם. אמנם החקירה נפתחה מאוחר מידי, אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר