טרור ללא הפסקה

משה אבוטבול ל"כיכר השבת": "עד הערב נחנוך נקודת משטרה ברמת בית שמש ג'"

ראש העיר בית שמש אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי עד הערב תחנך נקודת משטרה ברמת בית שמש ג'. בהתייחסו לטענות נגד השב"חים באזור: "הדברים ייבדקו נעשה חשיבה מחודשת" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

טרור ללא הפסקה: בעקבות הפיגוע שהתרחש הבוקר (חמישי), בסמוך לבית כנסת ברחוב יחזקאל בבית שמש, ראש העיר משה אבוטבול אומר ל"כיכר השבת", כי יקים נקודת משטרה ברמת בית שמש ג' ותהיה חשיבה ביטחונית מחודשת בעיר.

"כבר לפני מספר שבועות הציעה העירייה להקים נקודת משטרה באזור וזה מה שאנחנו עושים. בעזרת השם עד הערב נוכל לחנוך את הנקודה", אמר ראש העיר.

ראש העיר הוסיף כי "יש כבר קראוון שהוכשר לנושא הזה והיום נחבר לשם חשמל וכך נחזיר את תחושת הביטחון, אבל מי כמונו יודע שאם השם לא ישמור עיר שווא שקד שומר".

במהלך שיחתו עם "כיכר השבת", אחד התושבים מתח ביקורת נוקבת נגד ראש העיר ואמר לו תעיפו אותם (שוהים בלתי חוקיים - צ"ג) שלא יהיו בלאגנים".

תושבים רבים מתריעים כי באתרי בנייה בשכונה ישנם לא מעט שוהים בלתי חוקיים שעובדים שלא כחוק. "אנחנו מפחדים ללכת ברחוב עכשיו, אנחנו לא יודעים האם אותו עובד בניין יחליט ברגע לצאת ולבצע פיגוע", אמר אחד התושבים.

ראש העיר לא הכחיש את הטענות ואמר כי הטענות ייבדקו היום ותיעשה חשיבה מחודשת בנושא. "בעזרת השם הדברים ייבדקו האם היה להם רישיון שהייה, אולי הם הגיעו מחוץ לשכונה ולא עבדו באתרי בנייה באזור. המשטרה בודקת את הנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר