ג'ון קרי: "הגיע הזמן להתקדם מגינויים למעשים להרגעת השטח"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ומזכיר המדינה ג'ון קרי נפגשו הבוקר בגרמניה בניסיון להרגיע את ההסלמה. נתניהו אמר: "על הקהילה הבינלאומית לומר לאבו מאזן תפסיק להפיץ שקרים" (חדשות, מדיני)

נתניהו וקרי בפתח פגישתם (צילום: אבי אוחיון לע"מ)

המלחמה בטרור: ראש הממשלה בנימין נתניהו ומזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, נפגשו הבוקר (חמישי) בגרמניה, בניסיון להרגיע את גל הטרור וההסלמה הנוכחי.

נתניהו אמר: "אתמול היה לנו יום קשה, היו לנו ארבע מתקפות טרור. הבוקר הזה החל עם התקפה, שבמהלכה שני מחבלים ניסו לרצוח באוטובוס מלא עם ילדי בית ספר. אין שאלה בכלל שגל התקיפות הזה מונע ישירות על ידי הסתה, הסתה של חמאס, הסתה של התנועה האיסלאמית, ואני מצטער לומר של הנשיא אבו מאזן ושל הרשות הפלסטינית".

(צילום: אבי אוחיון לע"מ)

"אני חושב שהגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תאמר באופן ברור לנשיא אבו מאזן: תפסיק להפיץ שקרים על ישראל. שקרים על כך שישראל רוצה לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית, שקרים שישראל רוצה להרוס את מסגד אל-אקצה ושקרים שישראל מוציאה להורג פלסטינים. אנחנו נשארים מחויבים לסטטוס קוו, אנחנו אלה שמגנים על כל המקומות הקדושים", אמר נתניהו.

קרי אמר: "זה חיוני לסיים את ההסתה, להפסיק את האלימות ולמצוא דרך שמאפשרת לבנות תהליך גדול יותר. הגיע הזמן להתקדם מעבר לגינויים ולרטוריקה ולנקוט צעדים להרגעת המצב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר