התפטרות דרעי מהכלכלה

דרעי: אם לא יהיה רוב להעברת הסמכויות - אתפטר ממשרד הכלכלה

יו"ר ש"ס אריה דרעי אישר בראיון לחדשות 2 כי בכוונתו לעזוב את משרד הכלכלה אם לא יצליח להשיג רוב להעברת הסמכויות ולאשר את מתווה הגז. שלי יחימוביץ: "זו קומבינה חסרת בושה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מתווה הגז הכריע את דרעי: יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס הערב (מוצ"ש) בראיון לחדשות 2 לכוונתו לעזוב את משרד הכלכלה בשל אי רצונו לחתום על אישור מתווה הגז במסגרת סעיף 52. "אני לא מבין בענייני הגז, זה נפל עליי בגלל שהממונה על ההגבלים לא רצה לאשר את ההסדר וסעיף ישן קבע שאני צריך לחתום" אמר דרעי.

"אני מתעסק במתווה הגז מהיום הראשון שנכנסתי למשרד הכלכלה. אני לא מבין במתווה הגז, זה לא התחום שלי, זה נפל עליי בגלל שהממונה על ההגבלים לא רצה לחתום" סיפר דרעי.

לדברי דרעי, הוא ניסה במשך תקופה ארוכה לארגן רוב בכנסת בכדי להעביר את הסמכויות מידיו לידי שר אחר או לממשלה כולה. הוא סיפר כי גם בימים אלו הוא מנסה להשיג רוב - ואם לא יצליח הוא מתכוון לעזוב את משרד הכלכלה: "אני האחרון שאצור את הדבר הזה, כולל אם אצטרך לעזוב את משרד הכלכלה".

דרעי התייחס לדיווחים בתקשורת לפיהם דרעי לא אהב את המשרד וחיפש תירוץ בכדי לעזוב אותו: "קשה לי מאוד לעזוב את משרד הכלכלה. אמנם זה לא המשרד שרציתי - זה משרד גדול מאוד, לקח לי חודשים ארוכים, התאהבתי במשרד הזה, התאהבתי באנשים" .

דרעי סיפר כי הוא יישאר במשרד הנגב והגליל ויקבל לאחריותו משרד נוסף: "בוודאי שאני רוצה, אני לא מנהל משא ומתן, יש לי זמן. אני רוצה להיות הרבה שרים אחרים אבל אני יודע את המגבלות שיש".

ח"כ יחימוביץ. "קומבינה חסרת בושה" (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

ח"כ שלי יחימוביץ תקפה הערב את מה שהיא מכנה "קומבינה" של דרעי ונתניהו: "קומבינה חסרת בושה שנרקמה בין דרעי, שמתיימר לייצג את השקופים והחלשים, ובין נתניהו, שלרגע אחד לא הסתיר את הזלזול הבוטה שלו כלפי בני אדם רגילים, ואת קשריו החמים ומחוייבותו המוחלטת לעשירי הארץ והעולם".

"צניחת מחירי הגז הטבעי בעולם ותגליות הענק במצרים, הפכו את מתווה הגז המופרך לפשוט בלתי רלוונטי, אך את נתניהו זה לא מטריד. גם בעיצומו של גל טרור קשה הוא עסוק ברקיחת תכסיסים בשירות יצחק תשובה ונובל אנרג'י. עצוב ומאכזב שגם דרעי וגם כחלון, שנישאו על כנפי המאבק למען החלשים, נמלטים מהטיפול בסוגיה שיש בה התקווה הגדולה ביותר לשגשוג ולהורדת יוקר המחיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר