קפה נאמן – גם לבני ברקים מגיע!

'נאמן' עושים היסטוריה: אחרי 70 שנה, פותחת הרשת סניף בבני ברק, ברחוב כינרת, ומציעה לתושבי האזור ליהנות ממאפים מלוחים ומתוקים של 'נאמן', במגוון סגנונות וטעם, הערבים לכל חיך

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יח"צ)

למעשה ההיסטורי שקרה ביום חמישי י"ד בכסלו - יש ריח מדהים! רשת 'נאמן' שהפכה למעצמה של חמישים סניפים ברחבי הארץ, מאילת ועד לעכו, פתחה לראשונה סניף בבני ברק.

במעמד חגיגי ומכובד בו השתתפו רבנים, אישי ציבור ומובילי דעת קהל, נקבעה מזוזה לסניף הבני ברקי הגדול, החדיש והמפואר, שבימים אלה צובאים עליו המונים.

הרה"ג ישראל מאיר לאו שליט"א,קבע את המזוזה ונשא דברים חמים בשבח הרשת שמשלבת גם תורה וחסד, ושיבח את האב יוסי נאמן, על האימפרייה המיוחדת שהקים.

בטקס השתתף גם הרב חנניה צ'ולק, יו"ר 'עזר מציון' שהעניק תעודת הוקרה למשפחת נאמן על עזרתם לארגון, הרב אברהם רובינשטיין, מ"מ ראש עיריית בני ברק, זליג אורלנסקי, מנכ"ל 'יתד נאמן', אישי ציבור ועיתונאים נוספים, ששמחו להכיר מקרוב את משפחת נאמן היקרה והנפלאה העומדת מאחורי הרשת המצליחה.

מנכ"ל רשת 'נאמן' עופר נאמן נשא דברים ואמר כי הוא שמח לקבוע היום מאורע היסטורי ולהעניק לתושבי בני ברק, מה שאוהבים מיליוני ישראלים זה כבר שבעים שנה, הנהנים ממאפים מלוחים ומתוקים של 'נאמן', במגוון סגנונות וטעם, הערבים לכל חיך.

'נאמן' חגגה לא מזמן 70 שנה של תנורים הפועלים במלא המרץ ומספקים לחמים, לחמניות וחלות במגוון עשיר של הגשה, קליעות וטעמים, מאפים מלוחים ומתוקים שאי אפשר בלעדיהם, עוגות, עוגיות וקינוחים שרק ב'נאמן' יודעים להכין, והכל, בכשרות מהודרת.

אמרת 'נאמן' אמרת 70 שנה של מאפים מצויינים שאי אפשר בלעדיהם!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר