מה ההבדל בין בית דפוס של פעם לבין בית דפוס אונליין?

עד לפני מספר שנים לבתי הדפוס היה רק אתר תדמית שנועד לצרכי מיתוג ושיווק העסק, אך כיום בתי הדפוס מציעים אתר לתפארת המאפשר לבצע הזמנות אונליין.

(שאטרסטוק)

הדפוס הומצא בסין כבר בשנת 1040 אך מהפכת הדפוס המודרני החלה בסביבות המאה ה-15, ומאז ועד היום תעשיית הדפוס עברה שינויים רבים. בתחילת המאה ה- 21 עברה תעשיית הדפוס שינוי משמעותי בעקבות כניסתן של המדפסות הדיגיטליות, גם עידן האינטרנט בו אנו חיים, תרם לשינוי בין בתי הדפוס של פעם לבתי הדפוס המודרניים המציעים שירות אונליין יעיל ונוח ללקוחות. בית דפוס של פעם חייב את הלקוח להתייצב בעסק כדי לפגוש את הצוות המקצועי ועל מנת להגדיר את צרכיו ולבצע הזמנה במקום. עם השנים בתי הדפוס אפשרו לחלק מהלקוחות לבצע הזמנה בטלפון, אך כיום רוב ההזמנות מתבצעות באמצעות האתר של בית הדפוס, ללא צורך בשיחה מקדימה אלא אם יש ללקוח שאלות והוא זקוק לייעוץ מקצועי ולהסברים.

הזמנת מוצרי דפוס אונליין

עם השנים, וככל שהאינטרנט חדר לכל תחומי החיים, החלו בתי הדפוס לקבל הזמנות באמצעות דואר אלקטרוני. בחלק מהמקרים היה ניתן לשלוח לבית הדפוס את הקובץ הגרפי הדיגיטלי במייל, ולאחר בדיקת הקובץ ואישור ההזמנה החל בית הדפוס בייצור. יש לציין כי כניסתן של המדפסות הדיגיטליות אפשר את השינוי המבורך שמקל הן על הלקוח והן על בית הדפוס. עם זאת, רק בשנים האחרונות החלו בתי הדפוס המודרניים להציע שירות להזמנת מוצרי דפוס אונליין.

עד לפני מספר שנים לרוב בתי הדפוס היה רק אתר תדמית שנועד לצרכי מיתוג ושיווק העסק, אך כיום בתי הדפוס מציעים אתר לתפארת המאפשר לכל לקוח לבצע הזמנה באמצעות טופס ייעודי, הכולל פרטים כמו כמות, סוג נייר או חומר גלם אחר, גודל ההדפסה, גימור, צבע, טכנולוגיית דפוס ועוד. להזמנה יש לצרף קובץ גרפי שעוצב על ידי הלקוח או גרפיקאי מקצועי, יש לעקוב אחר ההנחיות של בית הדפוס להכנת הקובץ.

עיצוב גרפי אונליין באתר

בנוסף, בתי דפוס מתקדמים מציעים ללקוחות שירות חדשני המאפשר להם לעצב אונליין הזמנות לאירועים כמו חתונות ובר מצווה, לעצב פליירים, כרטיסי ביקור ומוצרי דפוס רבים אחרים, לרבות הזמנה של העתקות בכל כמות, גודל ואיכות. באתר אונליין של בית הדפוס ניתן למצוא הוראות כיצד לעצב את מוצרי הדפוס השונים, אפשר לבחור מתוך מגוון גופנים, צבעים, תמונות, עיטורים ורקעים, וכמובן יש פורמטים מוכנים לעיצוב הזמנות ופליירים כך שכל מה שנדרש מהלקוח הוא לבחור את העיצוב המתאים לו ביותר, להוסיף מלל ותמונות, ולבצע הזמנה ישירות באתר. תוך זמן קצר ניתן לקבל את ההזמנה ישירות לבית הלקוח באמצעות שליח.

בית דפוס אונליין

לסיכום, בתי הדפוס עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות וכעת הם מציעים שירות נגיש, מהיר, יעיל וזמין ללקוחות. כל אחד ואחת יכולים לעצב הזמנה לחתונה, כרטיס ביקור, פלייר, באנר או כל מוצר דפוס אחר באמצעות אתר מתקדם וידידותי למשתמש, או להזמין שירות העתקות, צילום מסמכים ומוצרי דפוס אחרים באתר. את ההזמנה ניתן לבצע מכל מחשב, מכל מקום בארץ, ובכל שעה, לכן מדובר בשירות חדשני ומתקדם ללקוחות, שירות החוסך זמן וכסף ומאפשר לנו ליהנות מדפוס איכותי, במחיר משתלם ומשירות מהיר עד הבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר