דנינו העיד וחיזק את גרסת המתלוננת נגד רוני ריטמן

המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו מסר עדות פתוחה במשטרה בפרשת מפקד להב 433 ניצב רוני ריטמן, וחיזק דווקא את גירסתה של הקצינה שהתלוננה, לאחר שטענה כי דנינו היה מודע למקרה (ארץ)

(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

פרשת ניצב ריטמן: מפכ"ל המשטרה לשעבר רב-ניצב בדימוס יוחנן דנינו, מסר עדות במשטרה וחיזק את גירסתה של הקצינה שהתלוננה נגד מפקד להב 433 ניצב רוני ריטמן.

המשטרה גבתה עדות פתוחה מדנינו, לאחר שהקצינה טענה כי היה מודע למקרה המדובר, בו נהג כלפיה ריטמן באופן שאינו ראוי. כאמור, בעדותו חיזק דנינו את דבריה של הקצינה.

העדות הזאת מפתיעה, משום שדנינו עצמו מינה את ריטמן רק לפני שנה וחצי למפקד להב 433, לאחר פרישתו של משה ארביב בעקבות הסתבכות. אז אמר עליו דנינו: "בחירת המועמד נעשתה בקפידה רבה לאור החשיבות, המרכזיות וייחודיות התפקיד. תנ"צ ריטמן הוא מינוי ראוי של קצין איכותי ועתיר ניסיון בתחום החקירות והמודיעין בפרט ובארגון בכלל. אני מאחל לו את מלוא ההצלחה בתפקיד". כזכור, הפרשה המדוברת התרחשה לפני כחמש שנים.

לפני כמה ימים התקיימה ישיבה בנושא אצל היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, שהבהיר למח"ש כי התיק עדיין לא מוכן להחלטה אם להגיש כתב אישום ודרש מהם לבצע השלמות חקירה.

יחד עם זאת הבהיר וינשטיין, כי יצטרכו להאריך את החופשה של ריטמן, שהיה אמור לחזור למשטרה כבר מחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר