מתקפה חריפה

בכירים ברבנות: "בנט עושה מעשים שמסכנים את עתיד העם"

בכירים ברבנות הראשית תקפו הערב את שר החינוך נפתלי בנט בגין ביקורו בבית ספר קונסרבטיבי ודבריו נגד הרב הראשי הגר"ד לאו: "חוצה קווים אדומים שבמפלגות דתיות לא חצו מעולם" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד לאו ובנט (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)

מתקפה חריפה: בכירים ברבנות הראשית יוצאים הערב (רביעי) במתקפה חריפה נגד יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, ואומרים כי הוא מוכיח שוב שאין לו משמעת לרבנים ו"עושה מעשים שיסכנו את עתיד עם ישראל".

כזכור, בשבוע שעבר ביקר השר בנט בבית ספר קונסרבטיבי‬ בניו יורק. בנט לא ניסה להסתיר את הביקור ואף העלה קטע וידאו מהמפגש עם ילדי בית הספר הקונסרבטיבי לחשבון הטוויטר שלו תוך שהוא כותב "מפגש עם תלמידי בית הספר הקונסרבטיבי הנפלא "סולומון שכטר" בניו יורק. כמה אהבת הארץ, כמה אהבת יהדות".

הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו התייחס הבוקר ברדיו 'קול חי' לביקור של בנט ואמר בין היתר כי הביקור אסור: "הביקור מכיר בקהל המסכן את עתידו של עם ישראל".

בנט בתגובה צייץ בחשבון הטוויטר שלו תוך כתיבת ביקורת על הגר"ד לאו: "נאמרו היום דברים שאסור שיאמרו ע"י מנהיג ציבור בכיר בישראל. קרוב יהודי העולם היא משימה קיומית לעם היהודי. אמשיך בכך".

ברבנות הראשית לא נשארו אדישים לדברים שבנט כתב, ויצאו במתקפה חריפה נגד שר החינוך: "פעם אחר פעם מוכיח השר בנט שאין לו משמעת לרבנים וכי הוא חוצה קווים אדומים שראשי המפלגות הדתיות לא חצו מעולם".

לדבריהם: "מומלץ לשר בנט שבמקום לפזר תגובות דמגוגיות על 'אחריות לכל עם ישראל' שיתייעץ להבא עם רבנים בטרם הוא עושה מעשים שייסכנו את עתידו של עם ישראל".

מלשכת בנט נמסר בתגובה: "השר בנט סבור שמנהיגי ציבור בישראל צריכים לקרב יהודים ולא לנדות אותם, ורואה בחומרה אמירות שבאות להרחיק לבבות במקום לקרבם. אנו נמצאים היום במצב חרום ליהודי התפוצות, כאשר תופעת ההתבוללות מגיעה למילוני יהודים".

"כמי שאחראי בממשלת ישראל לנושא התפוצות,השר בנט גאה בכך שהוא דואג לכל יהודי באשר הוא יהודי, וימשיך לפגוש כל יהודי, מכל זרם שהוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר