הסלפי של עמית סגל

רני רהב כתב על אנטישמי: "ה' ינקום דמו" - הטוויטר לעג

היחצ"ן רני רהב תקף בטוויטר את העיתונאי עמית סגל שהצטלם עם אחד ממובילי החרם על ישראל רוג'ר ווטרס, וכתב על ווטרס: "ה' ינקום דמו" - הרשת לעגה והוא התעקש ומה כתב חגי סגל? (ברנז'ה)

סגל, ווטרס והציוץ (צילום: הטוויטר של עמית סגל)

תקף והותקף: היח"צן רני רהב, צייץ בטוויטר "ה' ינקום דמו" על אחד ממובילי החרם על ישראל - רוג'ר ווטרס וזכה ללעג ועקיצות.

הכל החל בסלפי שהעלה אמש לרשתות החברתיות הכתב הפוליטי של חדשות 2 עמית סגל, יחד עם אחד מגדולי האנטישמים רוג'ר ווטרס, למי שלא יודע, מדובר בסולן להקת פינק פלויד לשעבר, שהיום נחשב לאחד ממובילי החרם וקמפיין ה-BDS נגד ישראל.

הסלפי של סגל ווטרס (צילום: הטוויטר של עמית סגל)

סגל וורטרס נפגשו בוועידת הארץ בניו יורק, וסגל כתב לצד התמונה: "רוג׳ר ווטרס עומד לפניי בתור לבופה בועידת הארץ. שוקל להגיד לו שהיין מיוצר בהתנחלויות כדי שיילך ויפנה מקום".

חלק מן הגולשים נהנו מההלצה הצינית, אך היו כאלה שלא אהבו את זה, ותקפו את סגל, אחד מהם הוא איש יחסי הציבור, רני רהב, שצייץ בטוויטר: "מוזר שידידי עמית סגל בחר לעשות סלפי עם עוכר ישראל, הנבלה, רוג'ר ווטרס, השם ינקום דמו! (הטעות במקור), לפעמים הרצון לסלפי הוא מיותר".

הציוץ הראשון (צילום מסך)

צייצני הטוויטר, שנהנים להתעמת עם רהב בכל הזדמנות, לא החמיצו את ההזדמנות ומיהרו להגיב ולנסות להסביר לרהב, כי הביטוי "ה' יקום דמו" מיועד ליהודים שנרצחו על קידוש ה', אך רהב לא ויתר והתחפר בעמדתו.

מאוחר יותר צייץ ציוץ הסבר בו כתב: "לכל מורי הדקדוק, לכל יפי הנפש ולכל עם ישראל הטוב: הכוונה ברורה, שהשם יקח אותו לעולם אחר, האיש עושה נזק אדיר למדינה שלנו, רוגר ווטרס, אין מחילה".

הגולשים מנסים להסביר לרהב (צילום מסך)

מי שכנראה כן אהב את הציוץ של רהב, הוא אביו של סגל ג'וניור, חגי סגל עורך מקור ראשון, שכתב: "פעם ראשונה שמאשימים את סגל בשמאלנות".

ציוץ ה"הבהרה" (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר