צפו: חנוכת בית המדרש לזכר רבי אליהו דרעי ז"ל בבאר שבע

אמש התקיימה חנוכת בית המדרש קול אליהו לזכר רבי אליהו דרעי ז"ל אביהם של הגר"י והשר אריה דרעי, בהשתתפות הרבנים הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו. צפו בתמונות (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הסרת הלוט בבית המדרש 'קול אליהו', אמש (צילום: אילן הצלם החרדי באר שבע)

לזכרו: בעיר באר שבע חגגו אמש (שני), את חנוכת בית המדרש החדש 'קול אליהו' על שם רבי אליהו דרעי ז"ל, אביהם של הגאון רבי יהודה דרעי ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי. במקביל חגג הגר"י דרעי את הוצאת סדרת הספרים 'אמרי יהודה' ו'אורות הפרשה'.

בין המשתתפים נכחו: הרבנים הראשיים הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו והשר דוד אזולאי.

הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו אמר כי "אין כמעט מבחן ברבנות או דיינות שאין שם נציגים מהכוללים של רבי יהודה דרעי. ובכל פעם שמכריזים על שם שעובר מתוך הכוללים. פניו של רבי יהודה קורנות מאושר".

הגאון רבי יהודה דרעי אמר: "כשמרן שלח אותי לבאר שבע לפני 17 שנה, הדבר הראשון שהוא ביקש ממני זה לפתוח כולל אברכים. מטרתם של בתי המדרש אלו בכדי שיפיצו תורה והוראה. ומאז ב"ה הכולל רק גודל והאברכים משמשים כבר כדיינים ורבני קהילות בעיר". הרב הכריז על קבלת 25 אברכים חדשים לכולל.

השר אריה דרעי דיבר על אביו ואמר: "הוא שלח אותנו ללמוד בישיבות למרות שזה לא היה מקובל אז ולמרות כל הלחץ שעבר מהסובבים, הוא לא התחרט והנה היום ב"ה הוא זוכה לנחת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר