אייכלר במליאה: "אני מוחה על מינוי אדם שמדבר נגד ילדים"

ח"כ ישראל אייכלר נאם במליאה נגד מינוי אבי שמחון ליו"ר המועצה הלאומית לכלכלה ואמר כי הוא מוחה על המינוי. באשר לשמחון אמר כי דבריו מלמדים שאתה יכול להיות כלכלן, ולא להיות מענטש (בארץ)

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ ישראל אייכלר התייחס במליאת הכנסת למינויו של אבי שמחון ליו"ר המועצה הלואמית לכלכלה והביע מחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על המינוי.

"זה מביא אותי לדבר שעשה ראש הממשלה, מעשה יותר חמור מאשר העניין של המים", אמר אייכלר, "הוא מינה אדם כיועץ כלכלי, ראש המועצה לכלכלה, אדם בשם אבי שמחון, שאמר שלגדל משפחה עם 8 ילדים זה חטא. יושבת פה חברת הכנסת אורלי לוי. היית מאמינה שאת ואני ועוד אנשים כמונו, אין לנו זכות קיום? אני הבכור, אז אין לי בעיה, אבל את, נדמה לי, לא בכורה".

"זה נורא ואיום", אמר אייכלר, "פניתי לראש הממשלה ואמרתי שאם אדון שמחון לא יתנצל - כי העובדה היא שהוא אמר את זה לפני חמש שנים, אז אולי הוא שינה את דעתו נגד ילדים, אני רק אומר שגם העולים הרוסים שהגיעו מרוסיה, הוא השווה אותם למסתננים האריתראים".

"בכל אופן, זה מלמד שאתה יכול להיות כלכלן, ולא להיות מענטש, לא להיות בן אדם. אם אתה לא מבין שהכלכלה נועדה לשרת את בני האדם, אלא לשרת את השקל - אסור לך להיות יועץ לראש ממשלה, ממשלה חברתית שבאה לתקן ולעזור לאנשים", הבהיר אייכלר.

לסיום אמר אייכלר כי "כל דקה שהוא יהיה יועץ והוא לא יתנצל על זה, אני מוחה על עצם העובדה שראש הממשלה שבה אני חבר מינה בן אדם שיכול לדבר ככה נגד ילדים, זו ממש בושה וחרפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר