שיא הצביעות

מזכ"ל האו"ם: "גל הטרור בגלל הכיבוש הישראלי"

במסמך סיכום של ועדת פלסטין, גוף הפועל בחסות האו"ם ובמימונו, נכתב כי "בירושלים מתנהלת מדיניות של טיהור גזעי של ערבים". מזכ"ל האו"ם באן קי מון: "הטרור תוצאה של פחד והשפלה" (בעולם)

(צילום: פלאש90)

אין קץ לצביעות: שוב בחסות האו"ם מאשימים את ישראל בפשעי מלחמה, ומזכ"ל האו"ם טוען כי ישראל אשמה בגל הטרור.

הדברים נאמרו ב"ועדת פלסטין", גוף רשמי הפועל בחסות האו"ם ובמימונו, שהתכנס לועידה באינדונזיה, ובסיומו הופץ סיכום הוועדה, שנכתב על ידי שאוואן ג'בראין, מנהל מרכז משפטי ברמאללה.

בסיכום נכתב: "מאז שישראל סיפחה את מזרח ירושלים ב-1967 היא ביצעה מדיניות כוללת של הגברת אחיזתה בעיר והחלשת הנוכחות הפלסטינית בה. בירושלים מתקיימת מדיניות של טיהור גזעי, של סילוק הערבים מירושלים. מאז ספטמבר המצב החמיר. המדיניות של ישראל אחראית למצב הנוכחי, אבל הפלסטינים לא יוותרו. הגיע הזמן שמדינות ינתקו את שיתוף הפעולה עם ישראל, יחרימו את תוצרת ההתנחלויות ויטילו סנקציות".

המסמך של ועדת פלסטין באתר האו"ם

בכך לא תם מופע הצביעות, במהלך הוועידה, הוקראו דבריו של מזכ"ל האו"ם באן קי מון, שלמעשה הצדיק את גל הטרור שגבה את חייהם של 22 קדושים והטיל את האחריות על ישראל. לדבריו, "הכעס שאנחנו רואים כיום נובע מחמישה עשורים של כיבוש ישראלי. זו תוצאה של פחד, השפלה, תסכול ואי אמון". באן הוסיף כי "הנוער הפלסטיני מיואש מההבטחות שלא קוימו ואינו רואה את האור בקצה המנהרה".

שגריר ישראל באו"ם דני דנון הגיב לדברי הבלע ואמר: "אין הצדקה לטרור, מקום לבזבז זמן בניסיון לתרץ את הטרור הפלסטיני, על האו"ם לפעול מול הרשות למגר את ההסתה שמגיעה מהדרגים הגבוהים ביותר ומחלחלת לתוך מערכת החינוך ולרשתות החברתיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר