עולים להתקפה

הרפורמים נגד הרב לאו: אנו מפיצים יהדות, בוא תבדוק בעצמך

בכלי התקשורת המזוהים עם הקהילות הרפורמיות והקונסרבטיביות יוצאים במתקפה נגד הגר"ד לאו. מנהל "סלומון שכטר": אם הרב היה בא לכאן ובודק הוא היה רואה שאנחנו מפיצים יהדות (בתפוצות)

ישראל כהן, ניו יורק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בעקבות דבריו החריפים של הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו נגד שר החינוך נפתלי בנט בשל ביקרו בבית הספר הקונסרבטיבי "סלומון שכטר" בניו-יורק, החלה בימים האחרונים מתקפה חריפה בכלי התקשורת המזוהים עם הקהילות הקונסרבטיביות והרפורמיות נגד הרב הראשי.

לצד ההתקפות, בכלי התקשורת משבחים את השר נפתלי בנט שבחר לבקר בבית הספר על אף התנגדותם מדורי דורות של רבני הציונות הדתית לביקורים מעין אלו.

במאמרים אותם מפרסמים נציגי הקהילה, הם יוצאים נגד דבריו של הרב הראשי שאמר ש"הדרכים הקונסרבטיביות והרפורמיות גורמות לאבד את דור ההמשך של עם ישראל".

בנימין מן, מנהל בית הספר בו ביקר בנט, פרסם מאמר באתר "forward" בו טען כי "הרב הראשי 'לא יכול להיות יותר רחוק מהאמת', מה שאנחנו מפיצים זה את היהדות, רק לפני שבוע חגגנו בבית הספר שלנו את חנוכה, לימדנו את התלמידים מה זה. אם הרב היה מגיע לבדוק את זה הוא היה רואה בעצמו".

בתגובה לפרסומים, מסרו גורמים ברבנות הראשית לישראל כי "הרב הראשי פועל מתוך מחוייבות לעתיד העם היהודי וימשיך לפעול ללא מורא כנגד התנועות שמסכנות את עתידו של עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר