הותר לפרסום

חוליית טרוריסטים מראס אל עמוד נעצרו וחשפו: כך פעל המארב למשטרה

הותר לפרסום כי בחקירת כוחות הביטחון נתפסה חוליית טרוריסטים מראס אל עמוד, הנאשמים ביידוי בקת"בים, אבנים וזיקוקים והצצת אוטבוס. נחשף: ניתקו חשמל בכדי להכניס שוטרים למארב (חדשות)

(צילום: Ruben Salvadori - פלאש90)

המלחמה בטרור: הותר לפרסום כי בחקירת שירות הביטחון הכללי ומחוז ירושלים במשטרה, נחשפה תשתית של ערבים ישראלים, המתגוררים בשכונת ראס אל עמוד במזרח ירושלים, המעורבים בסדרת אירועי טרור עממי.

במסגרת האירועים ביצעו המחבלים: יידויי בקבוקי תבערה, ירי זיקוקים ויידויי אבנים לעבר כוחות הביטחון ותושבים יהודים בשכונת ראס אל עמוד בסמוך להר הזיתים.

במהלך חודש אוקטובר נעצרו האחים אסלאם נג'אר, בן 18 וחמזה נג'אר, בן 22, לחקירת שב"כ. בחקירתם של השניים עלתה מעורבותם במספר רב של פיגועי בקת"ב, יידויי אבנים וירי זיקוקים לעבר כוחות הביטחון.

עם הרחבת החקירות נעצרו לחקירת שב"כ גם נאדר נאצר, בן 22 ושני קטינים נוספים, בני 16 ו- 17. במהלך חקירתם של השניים עלה כי היו מעורבים ביידויי בקת"בים ואבנים לעבר כוחות הביטחון ותושבים יהודים.

בנוסף, עלה מחקירת שני הקטינים, כי לפני כשלושה חודשים, השתתפו באירוע שריפת אוטובוס "אגד" בראס אל עמוד שנקלע לאזור העימותים, במהלכו יידו לעברו בקבוקי תבערה ואבנים יחד עם פעילים נוספים מהתארגנות מקומית. השניים תארו בחקירתם, כי לאחר שנהג האוטובוס נמלט מהמקום, שפכו בנזין על חלקו הקדמי של האוטובוס והבעירו אותו עד אשר נשרף כליל.

בחקירות עלה עוד, כי במסגרת ההתפרעויות בשכונה נהגו הפעילים לחסום את הרחוב באמצעות פחי אשפה ולנתק את זרם החשמל, זאת על מנת למשוך את כוחות המשטרה ולתקוף אותם באמצעות יידוי בקבוקי תבערה לעברם.

עד כה הוגשו במסגרת הפרשיה 5 כתבי אישום בגין ניסיונות הצתה, הצתה, התפרעות, ניסיונות תקיפת שוטר, חבלה בכוונה מחמירה ועוד. במשטרה אומרים כי בהמשך, צפויים להיות מוגשים כתבי אישום נגד מעורבים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר