ח"כ דוד אמסלם נגד ניר ברקת: "הוא לא מתאים להיות שליח ציבור"

בעוד שרים וחברי הכנסת בליכוד בירכו את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על התפקדותו לליכוד, ח"כ דוד אמסלם, מותח עליו ביקורת ואומר כי "הוא לא מתאים להיות שליח ציבור" (חדשות, פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: Hadas Parush/Flash90)

שרים וחברי כנסת ממפלגת הליכוד בירכו את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על החלטתו להתפקד לשורות המפלגה, אולם חבר הכנסת דודי אמסלם מהמפלגה מותח ביקורת נוקבת נגדו בשיחה עם "כיכר השבת" ואומר כי "הוא לא מתאים להיות שליח ציבור".

בפתח השיחה אומר אמסלם כי ברקת לא היחיד שמצטרף לשורות המפלגה וכי יש עוד אלפים כמותו. "אני לא משגיח כשרות למי שמצטרף לליכוד. ברקת הצטרף למפלגה כמו עוד מאה אלף איש וכל מי שמצטרף לליכוד אני שמח על כך. אם ירצה להתמודד החברים יחליטו האם לבחור בו".

אמסלם הנחשב לבכיר בליכוד ומזה שנים נחשב גם ליריבו של ברקת אומר כי הוא לא מתאים לתפקיד ציבורי. "בנוגע לירושלים יש לי ביקורת נגד ברקת. אם הייתי יודע שהוא יודע לנהל עיר הייתי תומך בו לראשות העיר ומכיוון שכך לא תמכנו בו לתפקיד. אנחנו הבנו שהוא לא מתאים לכך לא מבחינה מקצועית ולא מבחינה אישית. הוא לא מתאים להיות שליח ציבור ולא לנהל מערכת. אין לו את תכונות המתאימות בשני המישורים".

על התפקדותו לליכוד, אומר אמסלם כי כלל לא בטוח שיבחר לשורות המפלגה. "חלק גדול ממתפקדי הליכוד לא יודעים לנהל, אבל הם מתפקדים. אני מניח שמאה אלף שהתפקדו הם לא יודעים לנהל עיר ולא מדינה. אני לא חושש מברקת. אנחנו לא חוששים מכלום. לא בטוח שהוא עצמו ייכנס לרשימה".

בסרטון שפרסם אתמול ברקת הוא אמר: "ירושלים היא משימת חיי. יש לנו עבודה לעשות ואמשיך לשרת את ירושלים כראש העיר לפחות עד סיום הקדנציה הנוכחית. בעתיד אקבל החלטה אם להתמודד שוב או להמשיך לשרת את הציבור ברמה הלאומית".

"בידיכם הזכות להיות שותפים לעיצוב פני המדינה בשנים הקרובות. הצטרפו איתי לליכוד - עכשיו", קרא ברקת לתומכיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר