י-ם: הנושרים יחזרו למוטב והרישום הפלילי שלהם יימחק

בכירים בעיריית ירושלים ובשירות האזרחי נועדו עם הגאון רבי דוד יוסף ועדכנו אותו בתכנית חדשה לשיקום נוער נושר. במסגרת התכנית, יימחק הרישום הפלילי של הנערים שישובו למוטב (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הפגישה במעונו של הגר"ד יוסף, היום (באדיבות המצלם)

סכנת הנוער הנושר: בעקבות התרבות מקרים של נוער נושר בשכונות החרדיות בירושלים, יוזמים הגורמים המקצועיים שיתוף פעולה מלא של כל הארגונים המטפלים בנושא בכדי לנסות ולהתגבר על התופעה ולהעניק סיוע לנערים שנשרו.

ל"כיכר השבת" נודע כי הבוקר (חמישי) הגיעו מחזיק תיק קידום נוער חבר המועצה אשר מישאלי, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי שר-שלום ג'רבי והמשנה לראש עיריית ירושלים דב קלמנוביץ להתייעץ בנושא עם חבר מועצת חכמי התורה ונשיא רשת החינוך של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף.

בפגישה הציג מישאלי את התכנית: "במסגרת התכנית שנועדה לחלץ את הנוער הנושר ממעגל הבטלה ולהציע לו אופקים חדשים והזדמנות לקידום, יתבצע שיתוף פעולה רוחבי בין השירות האזרחי, עיריית ירושלים, משפחות הנערים והבנים".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי שר-שלום ג'רבי סקר בפני המשתתפים את מסלולי השירות האזרחי השונים בהתאם לגיל המשרתים, את תחומי ותנאי השירות ואת הערך המוסף אותו מקבלים המשרתים כתוצאה משירותם.

בנוסף סיפר על "היוזמה לפיה נערים בעלי רישום פלילי שיבצעו שירות מלא, יימחק רישומם במטרה שבסיום שירותם יוכלו למצוא עבודה ולעלות על דרך המלך".

המשנה לראש העיר ירושלים דב קלמנוביץ הסביר לגר"ד יוסף כי "ייערך מיפוי של כל הנערים ולאחר מכן יוצע להם להיקלט בשלל תפקידים במסגרת השירות האזרחי, שיבוצע בהתאם להוראותיו של הרב במטרה לשמור על גדרי ההלכה."

הגר"ד יוסף אמר לנוכחים "מדובר בתכנית שתיתן מענה הולם לנוער הנושר והוא מתכוון להתגייס למטרה במסגרת פעילותו החינוכית למען ילדי ישראל ברשת החינוך של ש"ס ומחוצה לה".

בסיום הפגישה אמר מישאלי "מדובר ביוזמה חדשה ומיוחדת שנותנת מענה ופתרון מדהים למען הנוער במצוקה, והיום הוקמה באישור גדולי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר