ריבלין הגיע לנחם

היתום לנשיא ריבלין: 'אבא אמר אף פעם לא להתייאש'

נשיא המדינה ראובן ריבלין ניחם את משפחת הקדוש הרב ראובן בירמכר הי"ד, שנרצח בפיגוע בשער יפו בי-ם. בנו של הנרצח אמר לנשיא: "אבא תמיד אמר שאסור להתייאש, גם כשקשה" (חרדים)

(צילום: Mark Neyman/GPO)

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע היום (ראשון) לטלז סטון לביקור תנחומים אצל משפחתו של הקדוש הרב ראובן בירמכר הי"ד, ר"ב בישיבת 'אש התורה' שנרצח בפיגוע הדקירה בשער יפו בירושלים ביום רביעי האחרון.

אלמנתו, נעמי, וילדיו, סיפרו לנשיא על הזכות הגדולה שאביהם ראה בחיים בישראל, למרות הקשיים, לאחר עלייתם מארגנטינה לישראל. נעמי סיפרה כי רק לפני שבוע חזרו מביקור משפחתי שערכו במהלך חנוכה בארגנטינה.

"שואלים אותי אם אני רוצה לחזור לארגנטינה ואני אומרת 'לא', ראובן בעלי לא היה רוצה בכך. את הרוח שיש כאן בישראל אין במקום אחר, כאן הבית. למרות שמאוד קשה" אמרה האלמנה לנשיא.

בוריס, בנו בן ה-16 של הנרצח, סיפר לנשיא על העידוד ששאב מאביו ברגעים בהם חווה קשיים. "אבא שלי תמיד אמר לא להתייאש. גם כשקשה - צריך להמשיך בחיים. אנחנו למדנו ממנו וזה מה שאנחנו עושים".

הנשיא אמר לבני המשפחה כי הוא נרגש מהדברים שסיפרו לו על אביהם, אדם יוצא דופן, וחיבק ארוכות את בוריס. "גם בזמנים קשים אלו לא יוכלו לנו", אמר הנשיא. "הכאב האישי הוא עצום ואני אתפלל יחד אתכם כי ישובו במהרה ימים בהם תדעו שמחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר