הצלת חיים של ממש: אפליקציית החירום Get Lawyer

מה הייתם נותנים כדי להוציא את ביריוני ההוצאה לפועל מביתכם במיידי? וכמה היה עוזר לכם לדעת בדיוק מה לומר לפקח שהגיע לבדוק אם יש אצלכם עבירת בנייה? אפליקציה חדשה וייחודית מבית אתר "פסקדין" מאפשרת לכם להסתייע בעורך דין תוך מספר שניות בלבד. כדאי להכיר

עו"ד יעל גורליק | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

Get Lawyer, אפליקציית חירום שמעניקה לאזרח ייעוץ משפטי מהיר במצבי חירום כמו עיכוב או מעצר משטרתיים, עבירות תנועה, בעיות מול הוצאה לפועל, נזקי גוף, ועוד שלל מצבים שמצריכים ייעוץ משפטי מיידי.

האפליקציה הייחודית מאפשרת סיוע של ממש ברגע האמת, שכן היא מקשרת אתכם מיידית לעורך דין, ללא צורך בהמתנה או בחיפוש. השימוש ביישומון יסייע לכם להתמודד מול גורמים שונים כמו רשויות החוק ומוסדות ציבוריים, ולהימנע מעגמת נפש מיותרת או מניצול חוסר הידע הבסיסי לגבי זכויותיכם החוקיות.

מאות עורכי הדין שממתינים לכם פרושים בכל רחבי הארץ וזמינים למתן ייעוץ בכל שעה ובכל רגע. לחיצת כפתור פשוטה תקשר אתכם לעורך הדין בתחום שביקשתם – בהתאם לפרטים שהזנתם למערכת, ולמיקום שלכם.

מעבר לעזרה המיידית, האפליקציה החדשנית כוללת שלל אפקטים כמו: צילום והקלטת האירוע תוך אפשרות העברה ישירה לעורך הדין בזמן אמת. שימו לב: יש לכך משמעות אדירה – שכן אתם מעבירים לעורך הדין חומר, ראיות ומידע, שנחוצים לו מאוד לשם פתיחת תיק במידת הצורך.

במקרים כמו נהיגה במהירות גבוהה, הגעת פקחים או בריוני הוצאה לפועל לבית, נפילה בגן הציבורי או במרכול – כל מידע מתועד שיועבר לעורך הדין יגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה בתיק.

כמו כן, ישנם מרכיבים נוספים כמו מספרי חירום, תיוק מסמכים, קביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין, וכן טיפים חיוניים להתנהלות במצבי חירום. ויותר מזה: אנשים שחשים מותקפים או מאוימים, יכולים להפעיל בקלות אזעקה ותאורת חירום – מה שיכול ממש להציל חיים.

האפליקציה מבית אתר התוכן המשפטי ואינדקס עורכי הדין הגדול בישראל, "פסקדין", מטרתה לספק מענה לכל אדם הזקוק לייעוץ משפטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר