"לא מצאנו חרדים"

פרסום ראשון: אחרי שנים - הדרוזים חוזרים לאבטח את מודיעין עילית

ל'כיכר השבת' נודע כי שנים לאחר שפיטרה מאבטחים דרוזים בשל טענות לפגיעה לכאורה בנשים, עיריית מודיעין עילית גייסה מאבטחים מהעדה. חבר מועצה: "לא הצלחנו למצוא מאבטחים חרדים" (בארץ)

חיים אבני | כיכר השבת |
מאבטח, אילוסטרציה (צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90)

הדרוזים יחזרו לאבטח את העיר? לפני מספר שנים, לאחר תלונות של תושבים על מאבטחים מהעדה הדרוזית שעבדו בעיר והתנהגו לכאורה בצורה לא נאותה לנשים, החליפה עיריית מודיעין עילית את המאבטחים הדרוזים במאבטחים יהודים שומרי תורה ומצוות.

אלא, שממידע שהגיע לידי "כיכר השבת" עולה כי בעקבות החלפת חברת האבטחה שאחראית לאבטחת העיר בחודשים האחרונים, עולה חשש כי בקרוב יוחלפו המאבטחים בעיר לדרוזים. התושבים הביעו חשש כי "ההתנהגות הבלתי נאותה תשוב על עצמה במידה והמאבטחים הדרוזים ישובו לאבטח את העיר".

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר חבר מועצה בעיריית מודיעין עלית כי "אכן בחודשים האחרונים הוחלפה חברת האבטחה האחראית על אבטחת העיר". לטענתו, הדרישות המקצועיות של חברת האבטחה החדשה גרמו לכך שלא ניתן למצוא עובדים חרדים שעונים עליהן.

חבר המועצה מסביר כי בחודשים האחרונים פנתה חברת האבטחה באמצעות פרסומים בעיתונות המקומית לחרדים העומדים בדרישות, אלא שלטענתו מכיוון שמספר יוצאי הצבא בעיר הנם נמוכים, לא נמצאו עובדים חרדים מתאימים, מה שגרם לחברה לחפש מאבטחים מהעדה הדרוזית.

חבר המועצה מוסיף כי הוא לא מסכים אם הטענה שהמאבטחים הדרוזים גרועים, "מדובר במאבטחים יוצאי צבא שעברו את ההכשרות הגבוהות שחברת האבטחה דורשת". חבר המועצה מדגיש כי "נעשו מאמצים גדולים לאתר מאבטחים מהציבור החרדי שיכולים לעמוד בדרישות הביטחוניות".

מעיריית מודיעין עילית לא נתקבלה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר