בהלה בעיר התורה

התראה לפיגוע בב"ב? קצין הביטחון מזהיר, המשטרה מרגיעה

קצין ביטחון מוסדות החינוך בעיריית בני ברק, אמיר ברוכי, העביר למנהלי המוסדות הנחיות בטיחות "עקב התראה ספציפית על העיר", כלשונו. מנגד, במשטרת מרחב דן טוענים: אין שום התראה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

בהלה בעיר התורה: מנהלי המוסדות בעיר בני ברק קיבלו שורת הוראות בטיחות מקצין הביטחון של מוסדות החינוך בעירייה, אמיר ברוכי, וזאת לדבריו בעקבות "התראה ספציפית על העיר בני ברק".

בעקבות גל פיגועי הטרור ולאור העובדה שככל הנראה קיימת התראה ספציפית וממוקדת על העיר בני ברק העביר הבוקר (שלישי) אמיר ברוכי, קצין בטחון מוסדות חינוך מטעם העירייה, הנחיות אל מנהלי המוסדות.

"עקב התרעה ספיציפית על העיר בני ברק", כותב ברוכי, "נא לנעול שערים, להציב בהפסקה מורה תורן נוסף, להודיע על כל אדם חשוד למשטרה מידית, אין להוציא ילדים מחוץ למוסד בשעות הלימודים ללא אישור הורים, מוסד ללא אבטחה לבצע בקרת נכנסים".

ההודעה למוסדות

עם זאת במשטרת מרחב דן טוענים בשיחה עם "כיכר השבת" כי אין שום התראה ספציפית על העיר בני ברק.

שבתי גרברציק, דובר משטרת ישראל למגזר החרדי, אומר בתגובה: "אני לא מכיר. אני יכול לומר שהעירנות היא חלק מארועי התקופה האחרונה. לא מוכר משהו ממוקד".

אברהם טננבוים דובר העירייה מדווח כי שוחח עם שלמה מלכא מפקד השיטור העירוני שאומר כי "מדובר בהודעה שנשלחת מפעם לפעם כריענון כללי לאור המצב אולם אין משהו ספציפי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר