ח"כ מיקי זוהר: "לציבור התל אביבי יש בעיה עם חוק השבת"

במליאת הכנסת נערך דיון סוער על חוק השבת של ח"כ מיקי זוהר, שאמר כי "החוק הזה הוא חוק יהודי סוציאלי", כשלדבריו, "לציבור התל אביבי יש בעיה עם החוק", אך לא נערכה הצבעה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מליאת הכנסת (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חוק השבת: מליאת הכנסת קיימה בצהריים (רביעי) דיון סוער על חוק השבת של ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הליכוד) אך לא התקיימה הצבעה לאחר שזוהר הסכים לבקשת ראש הממשלה שההצבעה תתקיים במועד אחר.

ח"כ זוהר הציג את ההצעה ואמר: "החוק הזה הוא חוק יהודי סוציאלי אבל אם לא תהיה הטענה של חוק של כפייה דתית למה כל הסוציאליסטים יצביעו נגד החוק?".

"אנחנו יודעים שהציבור התל אביבי תמך במחנה הציוני ולציבור התל אביבי יש בעיה עם החוק שלי. המחנה הציוני מפחדים מרון חולדאי ומוותרים על העקרונות הסוציאליים בשביל להרוויח קולות תל אביבים. שמעתי את הביקורת בשבועות האחרונים ושמעתי מאיפה היא מגיעה - מקבוצות כוח שמשפיעות על התקשורת".

לדבריו: "אנחנו נגן על העסקים החלשים. איפה הסוציאליזם הנאור שלכם? לאן הוא נעלם? תל אביב שכחה את הרעיון היהודי פעם אחר פעם. למה בתל אביב רוצים לשכוח את הרעיון היהודי? המדינה הזאת תישאר לנצח מדינה יהודית ודמוקרטית וככזו היהדות תחייב אותנו ליום מנוחה אחד בשבוע והוא יהיה ביום השבת, תרצו או לא תרצו".

"תקראו לי כופה דתי חשוך ומשיחי", הוסיף זוהר, "אני אלך עם דרכי באמונה עד הסוף. הניצחון שלי הוא הניצחון של עם ישראל".

"ההצבעה נידחת למועד קרוב ואני מדגיש למועד קרוב מאוד", הצהיר זוהר בסיום דבריו.

הדברים עוררו סערה גדולה בקרב חברי האופוזיציה כשבמהלך הדברים רבים מהם נקראו לסדר והוצאו מהאולם בהם חברי הכנסת מיקי לוי, יואל חסון, מיכל רוזין, חיים ילין ואיציק שמולי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר