שכונה חדשה בכפר

רבו של כפר חב"ד: "לא לבנות יותר משתי קומות, לטפל במצוקת הדיור"

רב כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי נאם באסיפת בחירות בכפר, הביע התנגדות לבניית דירות יותר משתי קומות ודיבר על הצורך לטפל במצוקת הדיור. יו"ר הועד דיבר על השכונה החדשה (חסידים בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב אשכנזי נואם באסיפה (צילום: אתר חב"ד COL)

במהלך אסיפת בחירות בכפר חב"ד, נאם בפני התושבים, רב הכפר הרב מאיר אשכנזי, והביע את דעתו במספר נושאים שעל סדר היום, הנוגעים לחיי התושבים.

הרב אשכנזי הביע התנגדות נחרצת לבניית דירות יותר משתי קומות ומתח ביקורת על מצוקת הדיור ומחירי השכירות הגבוהים בכפר. לדבריו, הגיע הזמן לטפל בבעיה הקשה הזאת שמדירה שינה מעיני הורים וזוגות רבים. הרב אמר עוד כי צריך להקים אזורי תעשייה בכפר חב"ד, ליצירת תעסוקה.

הרב ציין כי הכתובת לפתרון הבעיות הוא ראש המועצה האזורית. "הוא הכתובת לקידום פרויקטים אלה, ולכן צריך אנשים בעלי חזון בוועד, שירימו יחד איתו את הנושאים הללו. זוהי הזדמנות".

יו"ר הוועד המכהן, שמעון רבינוביץ , נאם אחריו ואמר כי הגיע הזמן לבחור שמות לרחובות בכפר חב"ד משום שזה הכרחי עבור התושבים.

בדבריו חשף כי תיבנה שכונה חדשה בכפר חב"ד, "יש את נושא הבנייה של השכונה החדשה שבקרוב יצא לדרך. יש ויכוח אמיתי האם לבנות עם קבלן לכל ה-58 ביחד, או שכל אחד יבנה בעצמו".

הדברים נאמרו באסיפת בחירות שהתקיימה בבית הכנסת המרכזי בכפר חב"ד, במוצאי השבת, בתום האסיפה הוחלט לאשר את ההצעה ללכת לבחירות. התאריך הסופי ייקבע בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר