לאחר התאונה הקשה

ילדים מעבירים ילדים את הכביש בביתר עילית

בעקבות התאונה הקשה בביתר עילית בה נהרג הילד ישראל וינגרטן ז"ל לאחר שנפגע מאוטובוס, חבריו לחיידר יצאו לרחובות והעבירו ילדים אחרים את הכביש במסגרת משמרות זה"ב. צפו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות COL)

שלושה שבועות אחרי שהילד ישראל דוד וינגרטן ז"ל בן הארבע נהרג לאחר שנפגע מאוטובוס חולף ברחוב החוזה מלובלין בעיר ביתר עלית, חבריו יצאו לרחובות והעבירו ילדים אחרים את הכביש במסגרת משמרות זה"ב.

הילדים הגיעו יחד עם הוריהם והצוות החינוכי בתלמוד תורה שהשגיחו מקרוב אחר פעילותם שנועדה למנוע תאונות דרכים נוספות בדומות לזו שגרמה למותו של הילד וינגרטן.

הפעילות המדוברת נעשתה בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ובה השתתפו רק תלמידים מחסידות חב"ד.

ל"כיכר השבת" נודע כי פעילות זו לא יצא אל הפועל בתלמודי תורה חרדים משום שמאז ומתמיד התנגדו הרבנים לכך שילדים יעשו פעילות ברחוב.


מנהל התלמוד תורה "אהלי מנחם", הסביר ל"כיכר השבת" כי "יצאנו לזה בגלל התאונה שבה נהרג הילד לפני מספר שבועות. חצי שעה קודם התאונה התקשר אלי חבר שאחד מהילדים בתלמוד תורה 'קיבל את חייו במתנה' לאחר ששיחק עם כדור וניצל מתאונה".

"נכנסתח לכיתה ושוחחתי עם הילדים וכשיצאתי מהכיתה קיבלתי עדכון על תאונת הדרכים וכשהגעתי לזירה ראיתי את הילד שאיבד צלם אנוש וביקשתי שיכסו אותו בשמיכה. לאחר מכן שוחחתי עם המשפחה והחלטתי שהילדים יצאו לפעילות כזאת שתמנע תאונות דומות ועל ידי הלימוד הזה הם ילמדו את תרבות הכביש", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר