המיליונרים החדשים

נחשפו: אלו הזוכים בפרס הגדול של הלוטו האמריקני

ג'ון וליסה רובינסון, תושבי העיירה מנפורד בטנסי, הם בעלי אחד משלושת הכרטיסים שזכו בפרס הגדול ביותר בתולדות הלוטו בארצות הברית - 1.6 מיליארד דולר (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: nbc)

ג'ון וליסה רובינסון, תושבי העיירה מנפורד בטנסי, הם בעלי אחד משלושת הכרטיסים שזכו בפרס הגדול ביותר בתולדות הלוטו בארצות הברית - 1.6 מיליארד דולר. הזוג המאושר הגיע לאולפני התכנית "NBC Today" יחד עם הכלב המשפחתי שלהם וחשפו את עצמם לציבור.

ג'ון עוסק בטכנולוגיות מידע ואשתו עובדת במרפאת עור. מה הם יעשו עם כל הכסף הזה? בני הזוג אמרו כי הם מתכוונים להמשיך לגור באותו בית ולהמשיך באותה עבודה. הם מתכוונים לתרום חלק מכספם למוסד דתי, לבית חולים לילדים ולחברים הזקוקים לעזרה.

ג'ון סיפר בתכנית כי הוא היה עייף אבל ליסה אשתו התעקשה שייעצור בדרכו לבית ויקנה טופס להגרלה. "הייתי בדרך חזרה מהעבודה, והיא התקשרה וביקשה שאקנה כמה כרטיסים. ממש לא היה בא לי לעצור באותו הערב, אבל אמרתי 'נו'. באתי הביתה, לא הרגשתי במיטבי. הבאתי לה את הכרטיסים ואמרתי לה שאני הולך לנוח".

ליסה צפתה בתוצאות ההגרלה ובדקה את הכרטיס שהחזיקה כמה פעמים לפני שרצה להעיר את בעלה ולספר לו שחייו השתנו. "היינו ערים כל הלילה. דיברנו עם חבר וביקשנו ממנו עצה כלכלית והוא חיבר אותנו לעורך הדין ג'ון טאונסנד המתמחה גם בתיאום מס ובנדל"ן שהציע לנו להתראיין ולהיחשף, לפני שיגלו שאנו הזוכים ואולי ניפול קורבן לאיומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר