בצל סערת "המלשין"

בחירות בכפר חב"ד: מי יהיו שבעת חברי הוועד?

מאות תושבי כפר חב"ד יוצאים היום לקלפיות שנפתחו בשעה 11:00 בבוקר וייסגרו בשעה 22:00 כדי לבחור את שבעת חברי הוועד לשנים הקרובות וזאת מתוך 18 מתמודדים בבחירות (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כפר חב"ד (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

בצל סערת "המלשין" בכפר חב"ד, מאות תושבים יוצאים היום (ראשון) לקלפיות לבחור את שבעת חברי הוועד לשנים הקרובות.

אל הבחירות ניגשו 26 מתמודדים אך בסופו של דבר מתמודדים 18 איש כאשר מתוכם ייבחרו כאמור שבעה מתמודדים שאחד מהם ייבחר בהמשך ליו"ר.

הקלפיות נפתחו בשעה 11:00 במתנ"ס המקומי וייסגרו בשעה 22:00. זמן קצר לאחר-מכן יתפרסמו התוצאות.

בליל שבת מסר המרא דאתרא הגאון רבי מאיר אשכנזי שיחה בפני מתפללי בית הכנסת המרכזי "בית מנחם" וביקש מהנוכחים שלא לעסוק במהלך השבת בענייני הבחירות.

בנימין ליפשיץ, המשמש גם כסגן ראש המועצה עמק לוד, נאלץ לעזוב את תפקידו כיו"ר ועד כפר חב"ד משום שהחוק קובע שלא ניתן לכהן בשני התפקידים במקביל.

לאור זאת חברי הוועד הנוכחי בחרו את שמעון רבינוביץ לכהן כיו"ר. עתה, עם ההחלטה לצאת לבחירות, הודיע היו"ר המכהן כי בכוונתו לשוב ולהתמודד על התפקיד.

הבחירות מתקיימות כשברקע התעוררה סערה בעקבות החשד כי אחד התושבים הלשין למועצה המוקמית על חריגות בנייה, ושלח למועצה המקומית מסמך המפרט מאות חריגות בניה מפורטות של תושבי הכפר.

גורמים המעורים בנושא טוענים כי המסמכים הודלפו על מנת לסייע לחלק מהמועמדים.

יו"ר ועד כפר חב"ד שמעון רבינוביץ שמתמודד בבחירות, הכחיש הבוקר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי "אין קשר בין הפרשה לבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר