הסוף לדרישת התשלום של "ווטסאפ"; זהו המודל העסקי החדש

אפליקציית "וואטסאפ" מסירה היום באופן רשמי את חיוב הדולר, ועל הדרך חושפת את המודל העסקי שלה. אז האם בקרוב תוכלו להתכתב עם הבנק שלכם בוואטסאפ? הכל בפנים (דיגיטל, סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עכשיו זה רשמי - "ווטסאפ" חינמית: כשנתיים לאחר שענקית האינטרנט פייסבוק רכשה את אפליקציית המסרים המידיים - וואטסאפ, הודיעה היום (שני) חברת ווטסאפ בבלוג הרשמי שלה כי היא מפסיקה לגבות את דמי השימוש השנתיים בסך 0.99 דולרים לשנה אותה גבתה באופן רשמי מאז נוסדה.

חברת וואטסאפ הצהירה עם היווסדה כי היא לא תפרסם פרסומות באפליקציה, בעמוד הבית של החברה נכתב כי היא לעולם לא תציג פרסומות מכיוון ש"פרסומות גורמים לכם לקנות דברים שאתם לא צריכים". במקום זאת, המודל העסקי של החברה התבסס על התשלום השנתי בסך של 0.99 דולרים החל מהשנה השנייה לשימוש, שהכניסו לחברה כ-12 מיליוני דולרים לשנה עד לרכישה על ידי פייסבוק.

אלא שמאז נרכשה החברה על ידי פייסבוק, ניתן היה עדיין לשלם את הדולר השנתי. למרות זאת, המשתמשים קיבלו בסוף כל שנה הודעה לפיה הם לא צריכים לשלם את הדולר והתשלום נדחה בשנה.

כעת החברה מסירה באופן רשמי את אפשרות התשלום. בבלוג של החברה נאמר כי היא עדיין דבקה בעמדתה שלא לפרסם בווטסאפ. במקום זאת, החברה תציע לארגונים גדולים חשבונות ארגוניים שיאפשרו ללקוחות לתקשר עימם דרך הוואטסאפ.

בהודעת החברה נכתב כי האפליקציה הפכה לפלטפורמת תקשורת משמעותית, כשבשנה הקרובה היא תאפשר לארגונים כמו בנקים לפתוח חשבונות לצורך תקשורת עם הלקוחות, שירות שיוענק בתשלום. הארגונים לא יוכלו לשלוח הודעות פרסומיות והודעות ספאם ללקוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר