צפו בווידאו

ליצמן על קריסת מגה: "מי שדורס את השבת - דורס משפחות"

שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס בדיון במליאת הכנסת לקריסת רשת מגה והאשים: "רק מי שהרס ודרס את השבת בריש גלי, רק אדם כזה יש לו את החוצפה לדרוס משפחות, לאמלל אותן" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת, תמונה ראשית: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך דיון שהתקיים היום (שני) במליאת הכנסת, התייחס שר הבריאות יעקב ליצמן לקריסתה של רשת מגה שנמצאת בהקפאת הליכים ותקף את הרשת ש"דרסה את השבת".

"גברתי היושבת-ראש, חברי חברי הכנסת, אני דווקא רוצה לדבר על מה שקורה ב"מגה". המצב שם - אמללו אלף, אלפיים משפחות" אמר בנאומו. "3,500 משפחות. העשירים הועשרו וכולנו שותקים. אני חושב שזה מצב לא נורמלי. זה מצב שאי אפשר לעבור לסדר-היום. אני לא יודע מה שבית משפט החליט היום, אם הוא החליט".

בהמשך אמר ליצמן: "אני מניח שאתם ציפיתם גם שאני אדבר על השבת. הם הרסו, דרסו ברגל גסה את השבת. עכשיו, רק מי שעושה את זה הוא יכול לדרוס גם משפחות. מי שעושה את בגסות שהוא עשה את זה – אני מדבר על מה שהיה בעבר – רק הוא יכול לעשות. לקחת משפחות. הם לא שילמו כלום מכספם. מכיסם, מכספם לא ירד שום דבר. רק התעשרו. לפני יומיים-שלושה קיבלו בונוסים. אחד ביקש – לא, הוא לא קיבל. אולי כן קיבל. דודי ויסמן".

ח"כ אורלי לוי אבקסיס מישראל ביתנו העירה ש"(אביגדור י.כ) קפלן קיבל למעלה מ-500,000 שקל". וליצמן ענה: "500,000? אבל קפלן לפחות עבד. אני לא מדבר. הוא לא בעל-הבית. אבל הבעלבתים שם, נורא ואיום".

"ולכן אני חוזר רק על הקטע הזה – רק מי שיודע והרס ודרס את השבת בריש גלי, רק בן-אדם כזה יש לו את החוצפה לדרוס משפחות, לאמלל אותן, להוציא מהן את הכסף ולעשות, מה שהוא מתעשר עוד מזה. אני חושב שהגיע הזמן שאנחנו נעשה מחאה ציבורית נגד כל מה שקורה שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר