"להפסיק לצחצח חרבות"

ריבלין ניחם ושתל עץ לזכרה של דפנה מאיר הי"ד • צפו

נשיא המדיה ראובן ריבלין הגיע היום לביקור ניחומים אצל בני משפחתה של דפנה מאיר הי"ד שנרצחה בפיגוע בעתניאל ושוחח עם בעלה ובתה. אחר כך שתל הנשיא עץ דפנה לזכרה (חדשות, בארץ)

(צילום: מארק ניימן, לע"מ)

הפיגוע בעתניאל: נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, הגיע הבוקר (חמישי), לביקור ניחומים בבית משפחתה של דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה בפיגוע בביתה בעתניאל.

נשיא המדינה הביע את צערו וחיבק את המשפחה בחום. נתן, בעלה של דפנה, פנה בקריאה מרגשת לחיפוש אחר האחדות והפסקת השנאה ואמר: "המסר שאני מבקש להעביר, ועליו חזרתי בפני כל המנחמים, הוא להפסיק לצחצח חרבות- חפשו את המאחד. את השונה אנחנו יודעים ומכירים, די לנו בזה. הפתרון האמיתי הוא אהבה. אני מדבר עם הילדים שלי ערב ערב ולא שמעתי מהם מילה של שנאה."

הנשיא נרגש מדבריו ואמר: ״הדברים שלך חודרים אל הלב ומהדהדים בארץ כולה, אלו מילים שצריכות להנחות את כולנו".

אחר כך שוחח ריבלין עם בתה הגדולה של דפנה, רננה: "הקשבתי, יחד עם העם כולו, לדברים המופלאים שאמרת על אמא, הקשר הקרוב שלכן, והאופי הנדיר שעליו סיפרת, אלו השראה של ממש".

ריבלין הוסיף: ״דפנה ז"ל ומעשיה היו מלאי אהבה לאדם כאדם." נתן הביע תקווה כי אלו הדברים שבזכותם יזכרו את דפנה ואמר: ״זה מה שאני מבקש שייזכר. דפנה ראתה כל אדם כאדם ולמדה ערבית כדי לטפל בבני אדם. דפנה היא קורבן אישי וקורבן ציבור. אני מקווה שקורבן הציבור שלה ייזכר במעשיה לטובת האדם כאדם. היא האמינה כמו שאנחנו מאמינים שלאהבה יש כוח גדול יותר מלשנאה.העם שלנו, מקשיב לכם קשב רב. העם שלנו יזכור את דפנה בזכות מעשיה", הבטיח הנשיא בטרם עזב את בית המשפחה.

בסיום הביקור נטע הנשיא עץ דפנה מחוץ לבית המשפחה לזכרה של דפנה הי"ד, יחד עם בני משפחתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר