ארי אנגל זכה ב-1.6 מיליון דולר בתחרות פוקר ופצח בשירת "סימן טוב ומזל טוב"

ארי אנגל, צעיר יהודי-דתי מקנדה זכה ב-1.6 מיליון דולר בתחרות פוקר. חבריו שליוו אותו בתחרות פצחו לאחר הניצחון בשירת 'סימן טוב ומזל טוב' בעגה יידישאית וכבשו את הרשת. צפו (מעניין, עולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
ארי אנגל וכספי הזכייה - 1.6 מיליון דולר (צילום: יוטיוב. וידאו: מתוך ערוץ היוטיוב Shlomo Winner)

אול אין: ארי אנגל (32), צעיר יהודי-דתי מקנדה, זכה ב-1.6 מיליון דולר בתחרות פוקר יוקרתית במלבורן, אוסטרליה. מיד לאחר ניצחונו פצחו חבריו ומכריו שליוו אותו בתחרות בשירת "סימן טוב ומזל טוב" בעגה יידישאית יהודית והותירו את הצופים באולם פעורי פה למראה המחזה המאוד לא שגרתי באולמות הפוקר בעולם.

אנגל נחשב לשחקן פוקר מקצועי וכבר זכה בקריירה שלו בכ-5 מיליון דולר, אבל הזכייה הזו נחשבת לזכייה הגדולה ביותר בקריירה שלו.

על פי הדיווחים, אנגל נוהג לעתים לחבוש לראשו כיפה במהלך המשחקים ולעתים הוא מחליפה בכובע. עוד דווח כי אנגל, שמקפיד על כשרות ושמירת שבת, טוען כי פוקר אינו משחק הימורים, אלא משחק המושתת על יכולות מנטליות, חישובים מתמטיים וקריאת שפת הגוף והמהלכים של היריב, ולטענתו הדבר דומה לבחירה בהשקעה במניות.

בניגוד לטענותיו של אנגל, לו משפחה בפלורידה, ניו יורק וישראל, לאחרונה קבע בית המשפט בישראל כי משחק הפוקר הינו משחק הימורים ומזל ברובו וכי כישורים כאלה ואחרים משחקים רק תפקיד קטן במשחק.

המתנגדים לפסיקה טוענים כי אם פוקר היה אכן משחק מזל לא היה ניתן לערוך בו משחק בו מוכתר אלוף, בדיוק כמו שלא ניתן לקבוע אלוף בהטלת מטבע. כך או כך, אנגל עצמו ימשיך לחייך כל הדרך אל הבנק וחבריו ימשיכו לשיר "סימן טוב ומזל טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר