התחתן לפני שבוע

שיפור במצבו של החרדי שנדקר בקראון הייטס; האבטחה תוגברה

בבית החולים מדווחים על התייצבות במצבו של החרדי שנדקר אמש בקראון הייטס. במקביל המשטרה תגברה את האבטחה בשכונה. "זה יכול לקרוא בכל מקום אך יחד עם זאת אין פחד (חרדים, בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בבית החולים בשכונת קראון הייטס בברוקלין שבניו יורק, מדווחים על התייצבות במצבו של היהודי החרדי שנדקר אתמול על ידי אדם רעול פנים, ככל הנראה על רקע אנטישמי.

המקרה התרחש אמש כאשר יהודי חרדי נדקר בשכונה, הוא פונה לבית החולים על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ומצבו מוגדר קשה אך יציב.

הדוקר נמלט וכוחות גדולים של משטרה עורכים סריקות אחר אפרו-אמריקני שנראה כשהוא נמלט מהזירה. במקביל המשטרה החלה בתגבור האבטחה סביב השכונה.

יו"ר ארגון 'אהבת חסד' אברהם לידר, אמר כי מדובר באברך שהתחתן לפני עשרה ימים בלבד. "הוא נדקר מאחור והגיע לבית החולים כשהוא דקור עם פציעה בריאות. מצבו מוגדר יציב ומה שנראה כעת שבימים הקרובים הוא עדיין יישאר באשפוז".

לידר מספר כי המשטרה תגברה את האבטחה בעקבות התרחשות האירוע. "רק נראה שאנחנו צריכים לפחד אבל המשטרה המקומית עירנית יותר ובודקת בקפידה יותר. אנחנו מקווים שהמשטרה תאתר את הדוקר".

"זה יכול לקרוא בכל מקום אך יחד עם זאת אין פחד ואנשים מסתובבים רגיל ברחובות. אנשים מתנהלים כבשגרה אך עירנים יותר. המשטרה הגבירה את השמירה בעקבות הפיגוע", הוסיף.

לפני ארבעה חודשים, אדם רעול פנים דקר צעיר חרדי באותה שכונה ופצע אותו באורח קל. כוחות גדולים קיימו סריקות אחר האלמוני אולם הוא לא נלכד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר