המאבק בפגעי הטכנולוגיה: ראשי 'גשר' התייעצו עם האדמו"ר ממודז'יץ

האדמו"ר הצהיר שבמלחמה הזו חייבים לנצח, ו"זה מאבק קיומי של היהדות כולה. זו מלחמת אין ברירה, ואם הקב"ה הביאה עלינו בוודאי שאנו נוכל לעמוד ולנצח במלחמה זו". צפו בתמונות (חרדים, חדשות)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יח"צ)

במסגרת שבוע "גלישה בטוחה" שעורך משרד החינוך בשיתוף עם ארגון "גשר" ומדרשת עמיעד ב-130 בתי ספר דתיים לאומיים, הגיעו ראשי הארגון דניאל גולדמן יו"ר גשר ומנכ"ל הארגון אילן גאל-דור לביתו של האדמו"ר ממודז'יץ - שערך במוצ"ש משפטים כנס 'נעשה ונשמע' נגד פגעי הזמן - להתייעצות בנושאים העומדים על הפרק.

ראשי הארגון הציגו בפני האדמו"ר את ההתמודדויות במגזר הדתי עם הטכנולוגיה המתקדמת ועם אתגרי הנוער הדתי לנוכח הניגשות הרבה לרשת.

האדמו"ר הצהיר שבמלחמה הזו חייבים לנצח, ו"זה מאבק קיומי של היהדות כולה. זו מלחמת אין ברירה, ואם הקב"ה הביאה עלינו בוודאי שאנו נוכל לעמוד ולנצח במלחמה זו".

ראשי הארגון הציגו בפני האדמו"ר את הפיכת השימוש באינטרנט לקיומי עבור המגזר הדתי, ילדי התיכון נדרשים לשימוש אינטנסיבי באינטרנט לצורך מבחנים, לימודים, וממשקים רבים נוספים. האדמו"ר השיב כי זהו מאבק על כל הקיום היהודי, ובנושא כזה אין אפשרות להתפשר כלל ועיקר, ושום צורך בעולם לא יכול להתיר התפשרות על הקיום של כלל ישראל. ודווקא מתוך המכה באה הרפואה, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם הפתרונות סינון מתפתחים. ואם מתקינים סינון ראוי האדם יכול לגדול מבלי לגדל את היצר והניסיונות, ולא להגיע לכך שיצרו של האדם יגדל יחד עמו.

ראשי הארגון ציינו, כי במשרדי הארגון מותקן סינון לרשת המחשבים עבור כלל העובדים, והעובדים החרדים שידרשו סינון קפדני יותר, יקבלו זאת כפי דרישת רבותיהם, כפי שהאדמו"ר דרש מחסידיו בכנס שנערך במוצ"ש פרשת משפטים.

בעניין אחר סיפר האדמו"ר על הנקודה היהודית שיש בכל יהודי והיהודי, וש"אפילו יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות עושים מאמצים גדולים לצום ביום כיפור, לא לאכול חמץ בפסח ועוד". בצאתם איחל האדמו"ר שירבו אחדות וקדושה בעם ישראל, ושם ה' יתאהב על ידם בעולם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר